תכנית "יהלום" -בנייה או ליווי של מוקד מכירות או מוקד שירות אפקטיבי



תכנית "יהלום" - בנייה או ליווי של מוקד מכירות או מוקד שירות אפקטיבי

ב- iLEAD להדרכת אנשי מכירות אנו מתמחים בהקמה או בליווי ואימון של מוקד מכירות אפקטיבי הכולל בנייה וליווי למנהלי המכירות, ליווי והכשרת מנהלי צוות נציגי שירות לקוחות  ופיתוח צוות אנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות

תכנית "יהלום" מציעה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים תהליך בן 10 שעות במהלכו נבחן את שיטות המכירה, אסטרטגיות המכירה, והכלים במכירה העומדים לרשות העסק ונעצים אותו באופן אשר יוכל לשפר את היקפי המכירות באופן מהיר ואפקטיבי. 

בתהליך בהנחייתנו נסייע בקביעת תהליכי הכשרה לעובדים חדשים וותיקים, בעיצוב שיטות ניהול למכירות ושירות, נבצע פיתוח ועריכת תסריטי שירות ומכירה מקצועיים ונמליץ על הטעמת שיטות מכירה, שירות ושימור. כמו כן, נעצב יחד תמריצים ותמלוגים אפקטיביים לעובדים אשר יכולים לסייע בהגדלת היקפי המכירות.  הרקע המקצועי שאנו מביאים מתחום הייעוץ הארגוני והעסקי, לצד ההתמחות בשיטות מכירה והדרכת מכירות מקצועית מאפשר לנו להציע ללקוחותינו תהליך שלם הכולל פיתוח מבנה ארגוני יעיל למערך מכירות מחד, והטמעת מיומנויות מכירה וניהול המכירה בנוסף.

תהליך בניית מערך מכירות או טיוב מחלקת מכירות בארגון מטעמינו כוללת בין היתר: 

  • בנייה והקמה של מערכי שירות ומכירות קבועים ו/או זמניים לארגון.
  • בניית אסטרטגיית שירות ומכירה בהתאם למחקר לקוחות ופרופיל לקוחות קודם, קיים או רצוי.
  • בניית מערכת תגמולים אפקטיבית לאנשי המכירות ולמנהל מחלקת מכירות.
  • בניית מערכת תגמולים אפקטיבית לנציגי שירות הלקוחות ולמנהל מחלקת שירות לקוחות.
  • פיתוח והדרכת כלים לקידום מכירות ללקוחות חדשים וקיימים.
  • יצירת תסריט שיחה ל: שיחות מכירה, שיחות שימור ושיחות שירות לקוחות.
  • בניית והדרכת "תורת מכירה" אחידה לארגון כך ששפת המכירות תהיה שפה אחידה לכולם.
  • בניית והדרכת "אמנת שירות לקוחות" אחידה לארגון כך ששפת שירות הלקוחות ורמת השירות הגבוהה תהיה אחידה לכולם.
  • הכשרת אנשי מכירות והדרכת מכירות.
  • בנייה והכשרת אנשי מכירות טלפוניים (טלמיטינג וטלמרקטינג) ופרונטאליים ואנשי מכירות שטח.
  • הגדרת יעדים וכימות ציון לאנשי המכירות בארגון.
  • פיתוח והכשרת מחלקת שימור לקוחות.
  • שילוב "בקרת לקוח סמוי" לבחינת אופי השירות והמכירות של העסק.

תהליך שיפור או בניית מערך מכירות / מלקת מכירות בארגון בנוי מ-3 שלבים עיקריים;

אבחון ארגוני – בתהליך זה נבדקים מיומנויות הארגון, תנאים ייחודיים ומקצוע. תהליך זה גם לוקח בחשבון מתחרים, ארגונים דומים ולימוד מעמיק של המוצר הנמכר על מנת להציע מערך מכירות שנותן מענה מקצועי ומדויק לארגון. בלרוב, במסגרת תהליך האבחון מומחי המכירות מטעמנו ינהלו תהליך "בקרת לקוח סמוי" אשר יידמה ביקור של "לקוח" מן המניין בעסק לצורך אבחון ובקרה מלאה על שיטות המכירה, אופי המכירה ללקוח והצגת המוצר והשירות.

פיתוח מערך המכירות האפקטיבי ומניע למכירה – לאחר תהליך האבחון, צוות החברה בשילוב סגל היועצים הארגוניים יציעו מבנה ארגוני למחלקת המכירות באופן אפקטיבי, מניע ומעודד למכירה, הגדלת מכירה ותפעול נכון של ניהול המכירות. תהליך זה דינאמי ונערך במשותף עם מחלקת משאבי אנוש והמנהלים בארגון. בחלק מן הארגונים אנו אף לוקחים חלק במיון והכשרת אנשי המכירה ומנהלי המכירות המתאימים לתפקיד.

הטמעה, ליווי ותרגול מערך המכירות – לאחר שהוחלט על אופי המבנה הארגוני, גובש צוות מכירות מקצועי ונבנתה "תורת המכירה" הארגונית יתקיים תהליך של בניית מערך המכירות, הדרכת מכירה והכשרת אנשי המכירות לתפקידם.

מבנה מוערך ל-10 שעות ייעוץ והדרכת מכירות במסגרת תכנית "יהלום":

  • כשעתיים אבחון כולל ביקור "בקרת לקוח סמוי"
  • כשלוש שעות פיתוח או שיפור תסריט המכירה 
  • כארבע שעות ייעוץ והדרכת מכירות לשיפור מיומנויות המכירה עם נציגי המכירות, מנהלי המכירות ובעלי העסק. 
  • שעת אימון אישי למנהל העסק ומתן כלים להמשך היישום והתרגול להגדלת היקפי המכירות, גם בסוף התכנית.

עלות התכנית:

7,500 ש"ח + מע"מ לתכנית בת 10 שעות

  • כל שעה נוספת 650 ש"ח + מע"מ
  • עסקים מחוץ לטווח גדרה-חדרה ישלמו בנוסף החזרי נסיעות וביטול זמן



סדנאות ILEAD להדרכת אנשי מכירות:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא הדרכת מכירות:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא טיפול בהתנגדויות מכירה:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: