קורס מכירות יעיל – 6 מרכיבים לקורס מכירות מנצח!


קורס מכירות יעיל – 6 מרכיבים לקורס מכירות מנצח!

קורס מכירות : כיום ארגונים רבים אשר הכירו בחשיבות קורס מכירות לאנשי מכירות, למנהלי ומנהלות מכירות, בוחרים בקיום קורס מכירות בארגונים.

מחקרים מוכיחים שהעשרה של העובד, מוכיחה את עצמה ובאה לידי ביטוי –

  • תפוקות גבוהות יותר,
  • לויאליות גבוהה יותר כלפי הארגון,
  • מוטיבציה גבוהה יותר.

קורס מכירות יעיל הוא זה שלאחריו איש המכירות שלך אכן יציג תפוקות גבוהות יותר, לויאליות גבוהה יותר ומוטיבציה גבוהה יותר. מכיוון שתחום המכירות הינו תחום מורכב ונרחב אשר מגולמים בתוכו קשיים מעצם כך שהוא משלב את עולם העסקים מדך ומערכות יחסים בין אישיות מאידך,

חובה לערוך לאנשי מכירות ולמנהלי מכירות קורס מכירות מקיף שיעניק כלים משמעותיים ופרקטיים.

קורס מכירות מקיף גורם לכך שאנשי מכירות בארגון שלך עורכים מכירות טובות, מגדילים אחוזי מכירות ועורכים מכירה שהמבטיחה את חזרתו של הלקוח.

על מנת לקבל קורס מכירות מקיף היוצר השפעה אמיתית עלייך לבחור בחברת הדרכה שמעניקה קורס מכירות יעיל, איכותי, מקיף, קונקרטי אשר חותמו יבוא לידי ביטוי כבר מהימים הראשונים שאחרי הקורס ועוד שנים רבות קדימה.


 

קורס מכירות מקיף היוצר השפעה אמיתית הוא כזה המתקיימים בו 6 סעיפים:

  1. קורס מכירות שערך אדפטציה – כאמור, תחום המכירות הינו נרחב (בית הקפה מוכר לנו 'הפו'ך, הברוקר מוכר מניה, ואיש הנדל"ן מוכר בית) לכן קיימת חשיבות אדירה בעריכת קורס מכירות המותאם לארגון (האם הוא גדול או קטן, ותיק או חדש), יעדיו (להחדיר מוצר חדש, להיכנס לפלח שוק חדש או לשלש את המכירות), למוצר (ערוץ חדש, מכונית משפחתית או מתקן מים מינרלים למשרד) ולאנשי המכירות המשתתפים ב- קורס מכירה (האם אלו אנשי מכירות ותיקים או חדשים? האם הם חדשים בארגון או ותיקים? האם הם מכירים אחד את השני? האם קורס מכירות הוא דבר מוכר והם חוו קורס מכירות בעבר?)
  2. קורס מכירות פרקטי –תיאוריות הן חשובות וחובה שב- קורס מכירות יעיל ילמדו תיאוריות מעולם העסקים, השיווק, הפרסום והכלכלה וילמדו מודלים של ארגונים שעשו את זה בגדול במכירות, ועדיין יש חשיבות ענקית בפרקטיקה, בתרגול, ב"ניסיון בכאילו". ב קורס מכירות פרקטי יוצגו סימולציות, יתורגלו סיטואציות מכירות ויבחנו את המשתתפים/ות 'און ליין' בסיטואציות מורכבות של מכירה – במשא ומתן, בקונפליקט העולה, בהתמודדות עם קשיי הבנה, בהתנהלות אל מול מחלוקת ועוד. קורס מכירות חייב שיהיו בו ההקשרים המעשיים וחיבורים מהתיאוריה למעשה.
  3. קורס מכירות יצירתי – אנחנו בעידן של שפע של מידע, אנחנו בעידן בו אנו חכמים יותר, יודעים יותר, מבינים יותר. אנחנו בעידן שסף הגירוי שלנו גבוה ויש צורך כל הזמן לחדש, ולאתגר. אי לכך, קורס מכירות יעיל הוא כזה המוסיף לתיאוריות, למודלים ולפרקטיקה גם יצירתיות.  קורס מכירות המאתגר את המשתתפים/ות שבו, קורס מכירות אשר החומר הרב המועבר בו, מועבר בדרך של משחקי חשיבה, קטעי משחק, מוסיקה ועוד.
  4. קורס מכירות ממוקד– קורסי מכירות רבים נופלים למהמורת "הידע הרב הקיים בתחום המכירות". קורס מכירות יעיל הוא כזה שהינו ממוקד. חשוב עד מאוד שב- קורס מכירות יהיו חומרים ממוקדים על אף הנושאים הרבים, האתגרים, התיאוריות והמודלים. מיקוד היא מילת המפתח בקורס מכירות טוב.
  5. קורס מכירות מצחיק (באמת!) - הלמידה מתקשרת לרבים מאיתנו כ'סיזיפית' ורצינית. מחקרים מוכיחים ש- א. לצחוק זה בריא. ב. הומור הוא כלי נפלא לזכור חומר לימודי ולהזדהות עם תכניו. קורס מכירות אשר יכלול בתוכו הומור- הן יהיה קורס מכירות אטרקטיבי ללומדים/ות בו והן יגרום למשתתפים/ות בו לזכור טוב יותר.
  6. קורס מכירות תקשורתי – התקשורת הבין אישית היא הא"ב בחיים בכלל ובעיקר במכירות. קורס מכירות יעיל הוא כזה המעניק למשתתפים בו סודות על קריאת הלקוח, הבנת שפת גופו, התנהלות מול סגנון התקשורת שלו.קורס מכירות המעניק ידע על מורכבות התקשורת הבין אישית האנושית הוא קורס מכירות מצוין המכין באמת ובתמים את איש המכירות לקראת מכירות והתמודדות עם לקוחות שונים.


לסיכום,

חשוב לבחור בקורס מכירות מקיף ומקצועי אשר מקיים בתוכו את הסעיפים ההכרחיים ללמידה בדרך אל ההצלחה! קורס מכירות יכול וצריך להיות יעיל, מהנה אשר בסופו תהיה תוצאה ברורה – מכירה ותפוקה גבוהה יותר. צריך לזכור שאם מתפשרים על קורס מכירות , מתפשרים על הצלחה במכירות!

קורס מכירות זו המומחיות שלנו.

השלם את הרישום לקורס מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה! הירשם לקורס מכירות באימון אישי באתר ובמחיר מוזל, לחץ כאן!

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: