דברים שצריך ללמוד במסגרת קורס מכירות


דברים שצריך ללמוד במסגרת קורס מכירות

זוכרים את שומרי המסך של האקווריום עם הדגים שהיו מאוד נפוצים עד לא מזמן?

הנה הסיפור על האופן שבו האדם שהגה את אותו שומר מסך מבריק שהפך בן לילה למוצר הכרחי של כמעט כל בעל מסך. סיפור שהפך לדוגמה נפוצה בכמעט כל קורס מכירות :

"לאחר חשיבה מרובה, הגענו למסקנה שהדבר הכי יעיל יהיה לשווק את שומרי המסך לכל מסך חדש שיוצא לשוק והאופן הכי טוב לעשות זאת הוא דרך החברה שמייצרת את אותם מסכים."


יוצר התוכנה מגדיל ומתאר את האמונה הגדולה שלו ושל שותפיו, גם במהלך קורס מכירות דנים בחשיבות הגבוהה של האמונה במוצר וביכולת שלו לבצע את ייעודו:"אנחנו באמת האמנו שקיימת פה פלטפורמה להצגה אומנותית ואסטטית שאינה מנוצלת ודאגנו לשתף את כל מי שניסינו למכור לו באותה תחושה."

בדומה לנלמד תחת קורס מכירות נראה שגם חזון וחשיבה רחבה הייתה מנת חלקם של יוצרי התוכנה: " בפעמיים הראשונות שניסינו לגשת לחברת המסכים התבקשנו להגיש בקשה פורמאלית שדרשה המון ביוקרטיה."

בשלב הבא ניתן לראות את רמת היצירתיות הגבוהה של היוצרים, שהיא חלק בלתי נפרד מכל קורס מכירות : "הרעיון שהעלנו בהמשך היה שנחלק מספר העתקים חינמיים ומנהלי המכירות במפעל ששולח את המסכים לכל העולם. ההתלהבות מכך הייתה כל כך גדולה שמהר מאוד מנהלי החברה התקשרו אלינו וביקשו להיפגש ולדון ברכישת ענק של שומרי המסך."

סיפור זה נלמד ומדובר תחת קורס מכירות מכיוון שעד היום, אותו שומר מסך נחשב לאחד מהנמכרים ביותר בתולדות שומרי המסך.

על פניו, ניתן לחשוב שהסיפור הזה הוא חלק מאותם סיפורי סינדרלה שהם יציר המקרה. אך עם מבט מעט יותר מעמיק של מומחים ומרצי קורס מכירות ניתן להצביע על מספר נושאים שלימוד והבנה רחבה שלהם דרך קורס מכירות יכול להפוך את ההצלחה לסיסטמאתית ולייצר כמות רבה יותר של סינדרלות.

אם כן, מהו שלושת גורמי המפתח שחייבים להיות מוטמעים דרך קורס מכירות ?

גורם מפתח של קורס מכירות - פיתוח חשיבה אסטרטגית.

אנשי מכירות רבים, שמגיעים להשתלם דרך קורס מכירות , לרוב הם שחקני נשמה ולכן לעיתים קרובות פועלים לפי תחושת בטן. דווקא היתרון הגדול שלהם שמודגש ומדובר במהלך קורס מכירות בחיבור אל השטח וביכולת של שלהם לראות את הפרטים הקטנים, יכול לעיתים להפוך גם לחיסרון. בדומה לסיפור שהוצג, גם קורס מכירות טוב מבין שישנה חשיבות מכרעת ביכולת לקחת צעד אחורה ולהסתכל על התמונה ממבט על.

אם ננסה להכנס לרזולוציה גבוה יותר וננסה להביט דרך קורס מכירות על תהליך המכירה. נוכל למצוא שני נושאים חשובים שלימוד שלהם על ידי קורס מכירות יכול לתרום לאין ערוך בהשלמת תהליך המכירה מוצלח.

קורס מכירות – מיומנות בניהול שיחת המכירה.

אחד מהאלמנטים החשובים שנלמדים במהלך קורס מכירות הוא שלמרות ההתקדמות הטכנולוגית הרבה והיכולת שלנו לשלוט מרחוק על צידו השני של העולם, קשה למצוא תחליף לשיח האנושי הפשוט. קורס מכירות איכותי מלמד שבזמן קצר מאוד על אנשי המכירה לעשות רושם ראשוני חיובי, להביע את עמדתם וחזונם תוך מתן קשב מתמיד לאדם שעומד מולם. קורס מכירות טוב גם יכול לעזור לאנשי המכירות להכין את עצמם לאותה שיחה חשובה, לפרוט את המיומנויות הדקות ותשומות הלב השונות במהלך אותה שיחה, ולעזור להם לתרגל מספר סימולציות ואתגרי מכירה.


קורס מכירות – טיפול בהתנגדויות.

נושא חשוב נוסף שצריך לקחת חלק אינטגראלי בהעברת קורס מכירות הוא טיפול בהתנגדויות. כבני אדם, לכולנו יש את האינסטינקט הראשון להתנגד ולאתגר את איש המכירות שמולנו. סיבה עיקרית להופעת ההתנגדויות היא השינוי שברמות שאינן מודעות קיימים תכנים שמאיימים עלינו ומקשים עלינו לקבל את ההצעה החדשה ללא בחינה עמוקה יותר, גם כלקוחות וגם כמדריכי קורס מכירות .

השלם את הרישום לקורס מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה! הירשם לקורס מכירות באימון אישי באתר ובמחיר מוזל, לחץ כאן!

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344



קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: