קורס מכירות - לימוד ותרגול באימון אישי

קורס מכירות, הדרכת מכירות או סדנת מכירות במסגרת אימון אישי לאנשי מכירות ולמנהלי מכירות הוא תהליך מקצועי אשר כולל את תכני קורס המכירות שאנו מנחים בקבוצה בעבודה עם מאמן אישי "אחד על אחד" ובהתאם לצרכים של איש המכירות. ייחודו של קורס מכירות באימון אישי הוא בכך שהוא בנוי לפי הצרכים של הלקוח ומאפשר עבודה אישית ותרגול תוך שימת דגש על המיומנויות האישיות ומקסומן באופן מדויק להצלחה במכירה.

ניסיוננו מלמד שהשתתפות בקורס מכירות באימון אישי מאפשר לימוד והתפתחות מואצת, לימוד מיומנויות מכירה בצורה מדייקת לצרכים של איש המכירות ומאפשר ריכוז של חומרי קורס המכירות בהתאם לאבחון המקדים שנעשה בעבודה פרטנית ואישית.

קורס מכירות באימון אישי מאפשר שימוש בעזרים מתודיים מגוונים:

  • הדרכת מכירות באימון אישי עם תכנים רלוונטיים ומותאמים לצורך!
  • קורס מכירות באימון אישי ישלב גם מגוון שאלונים ותרגילי יישום אישיים.
  • נלמד ונתרגל מכירות של המוצר או השירות שאתה מוכר ובהתאם לאתגרים האישיים שלך.
  • תרגול ושיקוף פרטני לאיש המכירות או מנהל המכירות, מתן מיומנויות פרקטיות אישיות.
  • עבודה "אחד על אחד" עם מאמן אישי למכירות לצד מתן משימות לעבודה אישית בין הפגישות להעצמת מיומנויות המכירה.
  • קורס מכירות באימון אישי מאפשר חוויית הדרכת מכירות מעולה, אישית ומעצימה!
  • הדרכת המכירות באימון אישי תשלב סימולציות אישיות, תרגולים המחוברים לשטח תוך שימוש בצילום וידאו במעגל סגור צפייה + ניתוח בליווי המאמן האישי למכירות.
  • קורס המכירות באימון אישי מטעם חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות יונחה על ידי מאמנים אישיים ומנטורים למכירות מוסמכים במגוון שיטות ועם ניסיון מקצועי רב בתחום.

היקף המפגשים של קורס מכירות באימון אישי לאנשי מכירות ומנהלי מכירות:

תהליך קורס מכירות באימון אישי לאנשי מכירות, נציגי שירות לקוחות ולמנהלי מכירות מורכב נמשך כ-5 שעות והוא נפרש על פני 2-3 מפגשים. אורכו של כל מפגש אימון אישי הוא בין שעה לשעתיים - תלוי בחומרים הנלמדים ובמידת הצורך של המשתתף. יתרון מרכזי בהדרכת קורס מכירות באימון אישי הוא ביכולת להתאים את היקף הקורס ומשכו בהתאם לצרכים של איש המכירות המשתתף בקורס.

מתי נכון לבצע קורס מכירות במסגרת אימון אישי לאנשי מכירות ולמנהלי מכירות?

קורס מכירות בתהליך אימון האישי לאנשי מכירות ומנהלי מכירות בדרך כלל מוזמן על ידי שתי קבוצות עיקריות:

לקוחות פרטיים ועסקיים אשר מעוניינים ללמוד מכירות ולחוות קורס מכירות בצורה פרטית ואישית – המבקשים ללמוד ולתרגל מכירה של המוצר או השירות שלהם, בצורה ממוקדת, מקצועית ומהירה.

קבוצה נוספת אשר צורכת שירותי אימון אישי להדרכת מכירות היא של ארגונים אשר עוברים תהליכי הדרכת מכירות, קורס מכירות ושיפור מערכי מכירה בקבוצות ומעוניינים להעניק לאנשי המכירות ומנהלי המכירות שלהם מיומנויות אישיות במכירה ובניהול בעבודה פרטנית. במקרים אלו האימון האישי מגיע כתהליך משלים לסדנאות מכירה הקבוצתיות והארגוניות תוך שימת דגש על הצרכים האישיים, נקודות החוזק והחולשה של המתאמן והעצמתו המקצועית כאיש מכירות או מנהל צוותי מכירות.

מבנה קורס מכירות באימון אישי בדרך כלל ייראה כך:

  1. היכרות, תיאום ציפיות לתהליך ואבחון מקצועי. בחלקו הראשון של קורס המכירות באימון אישי נבצע היכרות ראשונית, נשוחח על התהליך, נגדיר מטרות ונבצע תיאום ציפיות.  כמו כן, אנו מעדיפים לתאם את המפגש הראשון כך שמאמן המכירות יוכל להצטרף אליך לפגישת מכירה או להאזין לשיחות המכירה של איש המכירות, כמובן במידת האפשר. כך, מאמן המכירות יוכל להציע לך משוב מקצועי ומבוסס וכן, לעצב את שיטת הדרכת המכירות בהתאמה המדויקת לצרכים שלך, אופי המכירה שלך וסוג המוצרים או השירותים שאתה מוכר.  בנוסף, יינתנו תרגילים לקראת המפגש הבא.
  2. מודל 6 השלבים למכירה. בחלק זה נעסוק בלימוד ובתרגול של מודל 6 השלבים למכירה מוצלחת: מודל זה מציע לאיש המכירות מסלול מכירה פשוט וישים למכירה לכל לקוח ומאפשר ארגון של תהליך מכירה לשירות או מוצר ובמסגרת תסריט מכירה בנוי. מודל מכירות זה מכשיר תהליך שלם, החל בשלב ההכנה למכירה, דרך שלב יצירת הקשר לפי סגנונות תקשורת לקוח, הצגת המוצר והשירות, מיומנויות וכלים לטיפול בהתנגדויות ועד, לשלב סגירת המכירה. בנוסף, יינתנו תרגילים ליישום המודל לקראת המפגש הבא של קורס מכירות.
  3. שפת גוף, תקשורת אפקטיבית במכירה ושכנוע. לימוד ותרגול מיומנויות בשפת גוף במכירה, תקשורת אפקטיבית במכירות ושיטות ליצירת קשר, שכנוע והשפעה במכירה מוצלחתבחלק זה נלמד ונתרגל כיצד נכון ליצור קשר חיובי עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים, נבחן את הדרך הטובה ביותר לפנות לכל לקוח ונעסוק בשיטות שכנוע והשפעה אשר יכולות לסייע לשכנע ולמכור לכל אדם. במפגש זה נלמד ונתרגל סימולציות יישומיות, גם באמצעות וידאו במעגל סגור. בנוסף, יינתנו תרגילים ליישום החומר לקראת המפגש הבא.
  4. הצגת המוצר / השירות וסימולציות מכירה יישומיות. בחלק זה בקורס מכירות נעסוק בשיטות הצגת המוצר והצגת השירות של איש המכירותנלמד כיצד נכון להציג את המוצר או השירות שלך, מהם הממדים המשפיעים בתהליכי קבלת ההחלטות של הקונה וכיצד נכון להעצים את היתרונות שתרצה להציג? כלים אלו, בשילוב תרגול אינטנסיבי מצולם ומישוב מקצועי, יוכלו לשפר בצורה משמעותית את מיומנויות המכירה. בנוסף, יינתנו תרגילים לקראת המפגש הבא.
  5. אסטרטגיות מכירה, קבלת הפניות בסגירת מכירה וסיכום תהליך. בחלק זה נעסוק בהיבט רחב יותר של אסטרטגיות המכירה שלך ונבחן כיצד תוכל להגדיל את היקפי המכירה, הן במיומנויות וכלים והן, בפיתוח אסטרטגית מכירה לפי הכלים בפירמידת המכירה המקצועית. חלק זה בקורס יהיה מסכם, במהלכו נחדד ונחזק מיומנויות נדרשות ונציע מבט עסקי מצליח קדימה, להגדלת היקפי המכירה שלך, של העסק או הארגון.

היבטים לוגיסטיים – משך קורס המכירות ופרטים נוספים: 

  • משך קורס מכירות באימון אישי: קורס המכירות נמשך בסה"כ כ-5 שעות סה"כ ונפרס בדרך כלל על פני 2-3 מפגשים של קורס מכירות באימון אישי בני 1-2 שעות כל אחד וכן, בליווי וייעוץ טלפוני לאורך התהליך ובין המפגשים. את קורס המכירות באימון אישי אנו מנחים בפרק זמן של 3-5 שבועות במהלכם יש להשלים את התהליך במלואו. ניסיוננו מלמד שמיומנויות המכירה בקורס המכירות נלמדות בצורה הטובה ביותר בטווח זמנים זה ולכן, איננו מאפשרים את הארכתו.  
  • בסוף הקורס ניתן להחליט על הוספת שעות לימוד, תרגול ועבודה משותפת בהתאם לצורך, אולם לרוב הקורס ממצה ומדייק עבור המשתתפים.
  • מיקום קורס מכירות באימון אישי: אנו מגיעים אליך ומעדיפים לבצע את אימון המכירות בסביבת העבודה הטבעית והרגילה שלך! לכן, המפגשים ייערכו במשרד החברה שלך או בכל מקום אחר אשר נח לך ללמוד, לתרגל וליישם מיומנויות וטכניקות מכירה. אם אימון המכירות ייערך בטווח נסיעה מחוץ ל"גדרה-חדרה" יש לקחת בחשבון תשלום נוסף. במקרים בהם אין לך משרד, תוכל להגיע לפגישות הדרכה אצלנו. 
  • ביטול הרשמה: קורס המכירות באימון אישי בהנחייתנו נמכר כיחידה שלמה ובעלות מוזלת לרוכשים דרך האתר. משתתפים בקורס יוכלו לבטל את הרשמתם לאחר המפגש הראשון ועד 48 שעות לאחריו ולקבל זיכוי מלא על יתרת הקורס.
  • ביטול או שינוי מפגש אימון מכירות: אנו נערכים מראש למפגשים האישיים ודואגים לשמור על זמן פנוי להכנה והדרכה של אימון מכירות מקצועי ומסור. לפיכך, ביטול או שינוי מפגשים שנקבעו מראש דורשים הודעה של 48 שעות לפחות וללא עלות. ביטול או שינוי מפגש אימון מכירות בטווח שבין 24-48 שעות לפני המועד שנקבע יגרור דמי ביטול בסך 10% מגובה העלות הכוללת של אותו המפגש וביטול או שינוי של מפגש אימון מכירות בטווח של פחות מ-24 שעות יחויב בתשלום מלא.
  • תעודת בוגר: בוגרי הקורס אשר ישתתפו בכל המפגשים ויעמדו במטלות הקורס יזכו בתעודת "בוגר קורס מכירות" מטעם iLEAD ובחתימת מפתח הקורס, יניב שנהב. ניסיונם של המשתתפים הקודמים מלמד שמעבר לניסיון והכלים הנרכשים, תעודה זו מעניקה לבוגרים יתרון יחסי בקבלה לעבודה ולתפקידי ניהול צוותי מכירות.
  • מתנה למשתתפי הקורס: בוגרי הקורס מקבלים כשי את הספר "למכור!" לניהול תהליך המכירה המוצלחת, ואת הספר "להציג!" למתן כלים להצגת מוצר או שירות בצורה מקצועית ומשכנעת. לאורך קורס המכירות אנו עושים שימוש בספרים אלו ומתרגלים את המיומנויות הנלמדות בהם.
  • ט.ל.ח
  • עם ביצוע ההזמנה תקבל מסמך אישור רישום ותרגילי הכנה לקראת מפגשינו הראשון!

השלם את הרישום לקורס מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה! הירשם לקורס מכירות באימון אישי באתר ובמחיר מוזל, לחץ כאן!

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344


קרא/י במאמרים בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: