קצת על צוות iLEAD להדרכת אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות

אנו בצוות הניהול וההדרכה ב-iLEAD להדרכת אנשי מכירות, מכירים היטב את תפקידו ואת אתגריו של איש מכירות. הגענו מעולם המכירות ואנו מנחים הדרכת מכירות, אימון מכירות, סדנאות מכירה וקורס מכירות עבר מעל 10 שנים! אנשי מכירות, נציגי שירות לקוחות ונציגי שימור לקוחות עוברים הדרכות מכירה לעיתים קרובות, אך למרות השקעת הזמן והמשאבים - התוצאה לא תמיד ניכרת! בזכות הניסיון הרב שצברנו בהדרכת מכירות ובליווי אנשי מכירות, נוכל להראות לך שאפשר ומומלץ לבצע הדרכת מכירות אחרת. בזכות שיטת הדרכת מכירות שלנו העובדים שלך ירגישו כבר בתחילת התהליך שקיבלו כלים יישומיים ומשמעותיים להתמודדות עם מגוון הלקוחות ואנשי המכירות ילמדו ויתרגלו תבניות מכירה באיך למכור יותר.

  • מיקוד בכלים ובתוצאות: הדרכת אנשי מכירות, קורס מכירות וקורס שירות לקוחות בהנחייתנו יעניקו כלים מקצועיים ויישומיים כבר בתחילת הדרך. אנו מתמקדים בכלים ובתוצאות כך שהדרכת המכירות או קורס שירות לקוחות בהנחייתנו יניבו תוצאות מידיות.
  • חוויית הדרכה מגוונת ומקורית: אנשי מכירות או נציגי שירות לקוחות חוו לרוב עשרות סדנאות מכירה, קורס שירות לקוחות או הדרכות מכירה. מתוך היכרות עם צרכיהם של אנשי מכירות ואופי התפקיד, אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח והפקת תכנים וסדנאות מכירה מבוססות חוויה אישית, חברתית ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר, כך שחוויית סדנאות המכירה או קורס שירות הלקוחות בהנחייתנו ותהליך ההטעמה בארגון ייעשו בצורה מחדשת, מקורית, חווייתית ומגוונת.
  • היכרות עם עולם הצרכים של מגוון לקוחות; מתוך ניסיוננו העשיר בהדרכת מכירות ובקורס שירות לקוחות עם מאות גופים עסקיים וציבוריים בארץ ובעולם ועם מגוון לקוחות, למדנו להתאים את הכלים והאמצעים לאופי הלקוח במדויק. אנו יודעים להנחות קורס מכירות, הדרכת מכירות או קורס שירות לקוחות בצורה מקצועית, מעניינת ויישומית ולהציע את התכנים בהתאם לצרכים שלך!