מומחים לייעוץ והדרכה בקמעונאות

בקבוצת iLEAD גיבשנו צוות מומחים בקמעונאות אשר יוכל לתת לך פתרונות מקצועיים וארגוניים לחנויות בבעלותך: לשפר את הרווחים בחנויות, להגדיל את היקף המכירות ושיפור חוויית הלקוח, לארגן את שיטות ונהלי העבודה בחנויות, להציע כלים לניהול המלאי ולסייע בקליטת העובדים  ובשימורם לאורך זמן. צוות המומחים של ריטייל 360 משלב יועצים ארגוניים, מומחים להדרכת מכירות ומנטורים בריטייל אשר שירתו במגוון תפקידים ברשתות המובילות בישראל ובעולם. בזכות הניסיון העשיר שצברנו בעבודה עם לקוחות ועסקים במגזר הקמעונאות בישראל ובעולם פיתחנו תכנית להעצמת החנות או רשת החנויות שבבעלותך ומבוססת על 4 מפגשים בני 3 שעות כל אחד, סה"כ 12 שעות ליווי. 

תהליך ליווי, שיפור והעצמת החנויות בתכנית "ריטייל 360" כוללת בין היתר:  

  • פיתוח ועיצוב חווית לקוח מתאימה, כך שחווית הביקור בחנות, תהליך הרכישה ושירות הלקוחות ישמור על לקוחות מרוצים וחוזרים.
  • בניית והדרכת "תורת מכירה" אחידה בחנויות כך ששפת המכירות וחוויית הלקוח בחנות תהיה חוויה מקצועית, איכותית ואחידה לכולם.
  • בניית מערכת תגמולים אפקטיבית לאנשי המכירות ולמנהל החנות.
  • בניית שגרות עבודה וניהול אפקטיביות בחנות.
  • מתן כלים ושיטות לניהול נכון של המלאי והמחסן.
  • בירור סטטוס חנויות וספקים דומים באזור ואיפיון מתחרים SWOT.
  • שילוב "בקרת לקוח סמוי" לבחינת אופי השירות והמכירות של העסק.
  • אימון אישי ומנטורינג למנהלי החנות ואנשי המכירות להצלחה.

תהליך ליווי החנויות בתכנית "ריטייל 360" בנויה משני שלבים מרכזיים: 

אבחון מקדים – בשלב זה אנו מאפיינים את נקודות החוזק והחולשה של החנות תוך ניתוח מתחרים ולימוד מעמיק של המוצרים הנמכרים, סגנון הלקוחות, חוויית הלקוח וכד' וזאת על מנת להציע שיטות עבודה ושיפור המבוססות על מחקר ולימוד מקדים. בשלב זה צוות "ריטייל 360" יבצעו גם "בקרת לקוח סמוי" בחנות לבקרה מלאה על שיטות המכירה, אופי המכירה ללקוח והצגת המוצר והשירות בהתאמה למגוון סיטואציות שכיחות עם לקוחות בחנות. 

בניית תוכנית מקצועית – לאחר תהליך האבחון, צוות ריטייל 360 יציע את תכנית הדרכה מקיפה בהתאם לנקודות החוזק והחולשה שעלו ובמקביל לשיח פתוח עם הבעלים / מנהלי האזור או אנשי הצוות במטה הרשת. תכנית ההדרכה תכלול היבטים ארגוניים וניהוליים, מנטורינג וליווי למנהלים ועובדים בחנות, שיפור המכירות, כלים לניהול המלאי ועיצוב חוויית ומסע לקוח מקצועי בחנות.

בתכנית "ריטייל 360" יש באפשרותנו ללוות חנות אחת, או רשת חנויות לשיפור מיומנויות המכירה, להעצמת חוויית הלקוח והדרכת המנהלים והעובדים לניהול מקצועי של החנות והרשת.

נשמח להכיר!

צוות היועצים והמנטורים בתוכנית מציעים יחד עשרות שנות ניסיון בקמעונאות!

דר' יניב שנהב

מנכ"ל חברת iLEAD

יניב ליווה רשתות קמעונאות מובילות בארץ ובעולם והדריך מאות מנהלים ובעלי עסקים להצלחה. בנוסף, יניב ליווה מותגים בינלאומיים בריטייל כסמנכ"ל פיתוח עסקי, גייס והכשיר זכיינים ובעלי חנויות בכל העולם. בהכשרתו, יניב בעל תואר דוקטור במנהיגות, ייעוץ ארגוני וליווי לעסקים בקמעונאות. יניב מייעץ ומלווה למנהלים וסגל ההנהלה ברשתות בתכנית "ריטייל 360".

אורלי ברי

יועצת ומדריכת מכירות בריטייל 360 בחברת iLEAD

אורלי יועצת ומדריכת מכירות בקמעונאות וליוותה עשרות עסקים, חנויות ומנהלים להגדלת היקפי המכירות, לפיתוח חוויית לקוח ולגיבוש אסטרטגיות מכירה מוצלחות בריטייל. בנוסף, אורלי ברי מנחה בפקולטה לשיווק במכללה האקדמית אונו. אורלי יועצת מומחית לאסטרטגיית מכירות ושירות בתכנית "ריטייל 360".

איתי שלומי

מנטור בתכנית "ריטייל 360", מומחה לניהול ומכירות בקמעונאות

איתי רכש ניסיון של מעל ל-15 שנים ברשתות קמעונאות בינלאומיות, שם קודם לתפקידי ניהול, אימון והדרכת מנהלים ועובדים במותגים. הוא צבר ניסיון מתקדם כמנהל רשת חנויות, פיתוח צוותים והפך, בזכות התוצאות שהציג, ליועץ מומחה ומבוקש בקמעונאות! איתי מלווה מנהלים ועובדים כמנטור בתכנית "ריטייל 360" והוא בוגר לימודי אימון ומנטורינג לחנויות.

יואב הרשקו

מנטור בתכנית "ריטייל 360", מומחה לניהול ומכירות בקמעונאות

יואב צבר ניסיון כעובד ומנהל מעל ל-11 שנים במגוון תפקידים בעולם הקמעונאות ובמותגים בינלאומיים מובלים. בין היתר יואב עסק בפיתוח מכירות, בביקורת פנים בחנויות, בייעוץ למיתוג וניראות המוצרים ברצפת המכירה ובעיצוב אסטרטגית מכירות. הוא צבר ניסיון עשיר בליווי והעצמת עשרות מנהלים וחנויות והוביל להצלחות אשר הפכו אותו למנטור ומלווה מבוקש ברשתות קמעונאות מובילות. יואב מלווה מנהלים ועובדים כמנטור בתכנית "ריטייל 360".

ליוונו מאות מנהלים ועובדים בקמעונאות, הצטרפו להצלחה!

צוות תכנית ריטייל 360 המוביל בישראל לייעוץ והדרכה בקמעונאות!

קבלו הצעה עכשיו!