סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות



סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות

תהליך מכירה מחייב למידה מקצועית של ניהול משא ומתן. במסגרת סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובשירות לקוחות נעניק לאנשי המכירות ולנציגי שירות הלקוחות סל כלים מקצועי בשכנוע ומכירה בשיחות מכירה ושירות. נלמד ונתרגל מיומנויות משא ומתן במכירה מעולם הפסיכולוגיה של קבלת ההחלטות, מודלים בהשפעה במשא ובמתן במכירה ונלמד שיטות השפעה על "תת המודע" של הלקוח בתהליכי קנייה ומשא ומתן, גם בעזרת שפת גוף, התניה ומיומנויות NLP.  סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות  תעניק לאנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות את סל הכלים היישומים להצלחה בתהליכי משא ומתן במכירה ובשירות מקצועי.

להצעת מחיר ולהזמנת סדנת מכירות בעלות מוזלת באתר, לחץ/י כאן!

בין הנושאים בסדנת "מיומנויות משא ומתן במכירה ובמתן שירות לקוחות":  

  • מודלים יישומיים בניהול משא ומתן במכירה או בשירות לקוחות.
  • מיומנויות שאילת שאלות בתהליכי משא ומתן וחשיבות ניסוח השאלה במקצועיות.
  • ניהול וכיוון החשיבה של הלקוח בתהליכי משא ומתן במכירה ובשירות לקוחות.
  • יצירת  'הדמיון הזהה' -  Rapport בתהליכי משא ומתן וגיוסו למכירה מוצלחת.
  • שילוב כלים מעולם משא ומתן במכירה בתסריט המכירה או בתסריט שירות הלקוחות בארגון.

שיטת הנחייה:  סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובמתן משלבת הנחיה באמצעות מצגת יצירתית, תרגולים בקבוצה וסימולציות ליישום במשא ומתן כפי שנלמדו בסדנא.

משך הסדנא: 4-8 שעות

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא הדרכת מכירות: