סדנאות מכירה


סדנת מכירות, סדנאות מכירה, הדרכות מכירה, סדנת שירות וקורס מכירות בהדרכת היועצים הטובים בארץ. הצטרפו להצלחתם של המותגים המובילים בארץ ובעולם, צרו איתנו קשר עוד היום!

סדנת מכירות יומית מהווה ריכוז של מיומנויות מכירה, שיטות מכירה ושכנוע במכירות ומציעה ריכוז נושאים ותרגול במסגרת סדנת מכירות יומית. הצטרפו לארגונים המובילים בישראל ובעולם והזמינו סדנת מכירות ממוקדת בתוצאות בהנחייתנו! סדנת מכירות מטעם חברת ILEAD תעניק לאנשי המכירות כלים מתקדמים במכירה והיא מתאימה אנשי המכירות חדשים ואנשי מכירות וותיקים.

קרא עוד

מינוף המכירות בדיגיטל ובמובייל, התאמת שירות הלקוחות ועיצוב חוויית הלקוח לעידן הדיגיטלי מחייב את כל אנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות לערוך את ההתאמות לכלים, המיומנויות והשיטות להעניק ללקוחות את אותה הרמה שהיו רגילים אליה במכירות ובשירות פרונטאלי וטלפוני, גם למכירות ושירות לקוחות בדיגיטל ובמובייל. בסדנה זו נלמד ונתרגל מכירות בדיגיטל ומכירות ברשת החברתית.

קרא עוד

מגפת הקורונה שינתה בצורה משמעותית את תהליכי המכירה ובימים אלו אנו עדים לפגישות מכירה בכלים מקוונים . מכירה מרחוק, אשר בעבר הייתה נחשבת בלתי אפשרית, הפכה נפוצה יותר ויותר – מכירות מוצרי צריכה, מוצרי יופי ואף נדל"ן! מומלץ ונכון שאנשי מכירות בכל התחומים ישתתפו בסדנת "איך למכור בזום למינוף ההצלחה במכירות.

קרא עוד

הבנת סגנונות התקשורת של הלקוחות הינו תנאי הכרחי להצלחה בתהליך מכירה, או בעת מתן שירות לקוחות מקצועי היות והיא מאפשרת פנייה מקצועית ומהירה לליבו של הלקוח הפוטנציאלי. סדנת סגנונות תקשורת היא סדנת חובה לכל איש מכירות, נציג שירות לקוחות או מנהל צוותי מכירות ואנו משלבים אותה בהדרכת מכירות, בקורס מכירות ובקורס שירות לקוחות בהנחייתנו.

קרא עוד

סדנת "פרזנטציה אפקטיבית" מתמקדת במיומנויות שפת הגוף הגלויה ושפת הגוף הסמויה של איש המכירות או נציג שירות הלקוחות, היא בוחנת ומשפרת את אופי העברת המסרים המילוליים בשירות או במכירה ומעניקה כלים לשימוש מדויק ומקצועי בקול ואינטונציה בהצגת מוצר וקידומו הן במכירות פרונטאליות, במכירות טלפוניות והן בעת מתן שירות לקוחות מקצועי.

קרא עוד

מה אומרים כשמישהו אומר לך "לא רוצה"? או "לא עכשיו"? או "אתה יקר יותר?" בסדנת "טיפול בהתנגדויות מכירה" נלמד את אנשי המכירות וצוות שירות הלקוחות ושימור הלקוחות איך לטפל טוב יותר בהתנגדויות ולנצל את התנגדות הלקוח כדי להגדיל את המכירה ואת היקפי המכירות!

קרא עוד

במסגרת סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובשירות לקוחות נעניק לאנשי המכירות ולנציגי שירות הלקוחות סל כלים מקצועי בשכנוע ומכירה בשיחות מכירה ושירות. נלמד ונתרגל מיומנויות משא ומתן במכירה מעולם הפסיכולוגיה של קבלת ההחלטות, מודלים בהשפעה במשא ובמתן במכירה ונלמד שיטות השפעה על "תת המודע" של הלקוח בתהליכי קנייה ומשא ומתן.

קרא עוד

שירות לקוחות מקצועי מוודא שהלקוח מנהל את התקשורת עם הארגון, באמצעות נציגי שירות הלקוחות, בשביעות רצון מרבית תוך שעוררנו בו רצון לחזק את ההתקשרות עם הארגון ואף לצרוך מוצרים נוספים – להגדיל מכירה.

קרא עוד

שימור לקוח קיים שווה לארגון פי 5 עד 7 על פני גיוס לקוח חדש. נתונים אלו המוכחים פעם אחר פעם בבדיקת כדאיות מודגשים בסדנת שימור לקוחות לצד מתן הכלים המקצועיים לשימור לקוחות בארגון. סדנת שימור לקוחות מעניקה למשתתפים את מגוון הכלים לשימור לקוח בצורה מקצועית, יישומית ומעניינת.

קרא עוד

עיצוב מסע לקוח מוצלח, יכול להשפיע על היקף המכירות, שביעות הרצון של הלקוחות וכמובן, על רצונם להמשיך בצריכת המוצרים והשירותים של הארגון. בנוסף, מיפוי מסע לקוח נכון יכול לתת כלים לבחינת תחנות הנטישה של לקוחות, תחנות אפשריות להגדלת המכירה ובחינת עבודת הצוות הכלל ארגונית. סדנת מסע לקוח הינה סדנת חובה לכל צוות מכירות או צוות שירות ושימור לקוחות.

קרא עוד

סדנת "מכירות בעידן הקורונה" מציעה עיסוק בנושאי המפתח הרלוונטיים למנהלי מכירות, אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות בעידן הנוכחי בסדנה מקצועית וחווייתית אשר תעניק כלים בניהול המכירות מרחוק, תקשורת אפקטיבית ובמתן כלים לחידוש ושיקום הקשרים עם לקוחות וחידוש עסקאות.

קרא עוד

לקוח סמוי הינו כלי אבחוני חשוב לכל ארגון ועסק אשר יכול לתת תמונה אובייקטיבית ואמיתית על איכויות השירות, המכירה וחוויית הלקוח שהעסק נותן. שילוב לקוח סמוי מתאים לפני כל הדרכת מכירה מטעמינו, וכן לארגונים ועסקים אשר רוצים לקבל אבחון ובקרת לקוח סמוי בצורה מקצועית על ידי לקוח סמוי מומחה.

קרא עוד