מה חשוב בהכשרת אנשי מכירות ?   


מה חשוב בהכשרת אנשי מכירות ? 

קורס מכירות הוא מתכונת יחסית בסיסית בהדרכת אנשי מכירות. במאמר זה אבקש לעסוק בנקודות החשובות בהדרכת אנשי מכירות.

 אולם כדי לעסוק באופן ראוי בדיון על הכשרת אנשי מכירות חשוב להבין קודם כול מהי מכירה.

מכירה היא פעולה המתקיימת בין 2 אנשים ומעלה וכוללת בתוכם מצד אחד ידע, הסברים ונתונים ומצד שני רגשות, קונפליקטים, משא ומתן וויכוחים. כמו כן, מכירה כוללת בתוכה אלמנטים רגשיים, פסיכולוגיים ופיזיים רבים הכוללים שפת גוף, פסיכולוגיית קנייה, קונפליקטים, התנגדויות, משא ומתן ועוד.

בשל המורכבות של פעולת המכירה, קורס מכירות יעיל הוא כזה שמצד אחד יעניק לכם תמונה נרחבת של אמנות המכירה ומצד שני יעניק זוויות ראייה של ההיבטים הקטנים ביותר הקיימים במערכת היחסים שבין איש המכירות והלקוח. קורס מכירות אשר יגרום ל אנשי מכירות אשר בארגון להיות תותחים אמיתיים בארגון! כמו כן, חשוב ש קורס מכירות אשר מכשיר אנשי מכירות יספק נתונים עדכניים מעולם המכירות, השיווק והפרסום.

על עולם המכירות החי והתוסס אשר נמצא בתנועה והתקדמות מתמדת, יש מחקרים רבים חדשים.


קורס מכירות טוב הוא זה אשר מעודכן תמידית במתקיים ובחדש בעולם השיווק, הפרסום והמכירות. כמו כן, קורס מכירות טוב הוא זה אשר אנשי המכירות העוברים בו הכשרה מקבלים ידע מחקרי אשר מציג נתונים חדשים, עכשוויים ורלוונטיים מעולם המחקר ומארגונים מצליחים.

ידע זה הינו אקוטי מכיוון שהוא מעניק מידע חשוב ורלוונטי לכל עסקת מכירה אשר עימה הם מתמודדים. לדוגמא, במחקר חדש נמצא כי מוצרי פרסום וקידום מכירות שניתנים בחינם עדיפים מבחינה שיווקית על פני פרסום נרחב אחר, אשר נערך ברחבי המדיות השונות.

אנשי מכירות אשר הוכשרו בקורס מכירות מקצועי ואשר למדו את הנתון המחקרי הנ"ל יעניקו מעת לעת מוצרים בחינם ובכך יערכו פרסום גדול הן למוצר, הן  להם כאנשי מכירות והן לארגון אותו הם מייצגים.

בזכות המידע (ששווה זהב) שנרכש ב קורס מכירות מובחר, אנשי המכירות גם יודעים איך להתנהל מבחינה בין אישית עם הלקוחות, וגם מתנהלים בחוכמה מבחינה שיווקית וכלכלית.

התוצר של כל זה הוא מכירות מוגברות וארגון משגשג. חשוב שארגון המעוניין באנשי מכירות שאכן מגדילים מכירות, מקיימים מכירות טובות וגורמים ללקוחות לחזור, יעברו הכשרה של מקיפה באמצעות חברת הדרכה המעבירה קורס מכירות  יעיל, איכותי וקונקרטי אשר חותמו בא לידי ביטוי כבר מהימים הראשונים שאחרי הקורס ועוד שנים רבות קדימה.

 

מכיוון שקורס מכירות בארגונים מתקיים לרוב על ידי חברות הדרכה, חשוב לתת את הדעת על חברות ההדרכה בישראל ועל חשיבות מאפייני קורס מכירות;

שוק ההדרכות בישראל הינו נרחב, עשיר ומורכב מחברות הדרכה משובחות וממרצים מקצועיים,

ועדיין חשוב שאנשי המכירות יעברו הכשרה של קורס מכירות מעולה!  

קורס מכירות מעולה אשר מעניק את ההכשרה המיטבית לאנשי מכירות הוא כזה אשר מתקיימים בו האלמנטים הבאים-

  • קורס מכירות המעניק ל אנשי מכירות מידע רחב, אקדמאי, תיאורטי ופרקטי על עולם המכירות. קורס מכירות אשר יכלול בתוכו מידע זה הוא קורס מכירות אשר יצאו ממנו אנשי מכירות עם כלים פרקטיים להתמודד עם עסקאות מכירה ועם סיטואציות מכירה שונים.
  • קורס מכירות אשר יציג את האתגרים לצד ההצלחות הוא קורס מכירות מוצלח.
  • קורס מכירות אשר יהיה מקיף ואינטנסיבי מחד אך קונקרטי ויסודי מאידך הוא קורס מכירות יעיל.
  • קורס מכירות אשר ישלב בין הומור (מחקרים מוכיחים שאנשים אשר למדו חומר באמצעות שימוש בהומור, זכרו טוב יותר את החומר והזדהו עימו), תיאוריות מעולם העסקים ומודלים כלכליים הוא קורס מכירות אשר מי שעובר אותו הופך להצלחה משגשגת בתחום המכירות.
  • קורס מכירות אשר מתייחס לשפת גוף, לתקשורת בין אישית, לפסיכולוגיית האדם ולהתמודדות עם קונפליקטים והתנגדויות הלקוח, הוא קורס מכירות אשר היוצאים ממנו יוצאים עם היכולת להתמודד עם כל לקוח/גורם/עסק/ארגון בתהליכי מכירה.

לסיכום,

קורס מכירות אשר מציג את מציאותה המורכבת והמאתגרת, אך המעניינת ומרגשת, של עולם המכירות הוא קורס מכירות אמיתי, המכין את מי שמשתתף בו לחיים האמיתיים של מכירות – חיים של התמודדויות רגשיות, עסקיות, פסיכולוגיות וכלכליות. הכשרה מוצלחת של אנשי מכירות היא זו היוצרת הצלחה משגשגת ומכירות רבות! קורס מכירות זו המומחיות שלנו.

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: