קורס מכירות - לימוד ותרגול מכירות בקבוצה

קורס מכירות מקצועי ומרוכז, נועד להעניק למשתתף את מגוון הכלים על מנת להפוך את עולם המכירה פשוט יותר, מקצועי יותר ולמכור באחוזי הצלחה גדולים יותר בצורה משמעותית. לצד הידע המוכח המועבר במהלך קורס המכירות אנו עורכים תרגולים רבים, בדגש על מסגרת אישית וממוקדת אשר תיתן לכל משתתף בקורס מכירות את היכולת לשפר את יכולת המכירה באופן מקצועי ואישי. קורס המכירות בהנחייתנו מעניין, סוחף ומעורר מוטיבציה לעסוק במכירה ללא חשש ובשיטות מובנות, מוכחות ומצליחות. ב-iLEAD פיתחנו קורס מכירות הנותן מענה לכלל המרכיבים החשובים להדרכת מכירות באופן אשר מוכיח את עצמו פעם אחר פעם.

בין הנושאים בקורס המכירות שלנו:

  • מודל 6 השלבים למכירה מוצלחת: מודל זה מציע לאיש המכירות מסלול מכירה פשוט וישים למכירה לכל לקוח, למכירה של כל שירות או מוצר ובמסגרת תסריט מכירה בנוי. מודל המכירה מתרגל מכירות החל משלב ההכנה ועד שלב סגירת העסקה בהצלחה. ניסיוננו מלמד שאנשי מכירות זקוקים למודל שעובד במכירה על מנת לפשט את שיטת המכירה ואופי המכירות ובכך להוריד חרדות ממכירה וכמובן למקד את איש המכירות בהצלחה. מודל המכירות שפיתחנו ומוצע עובד! מודל 6 השלבים למכירה מוצלחת מתורגל רבות במהלך קורס המכירות בהנחייתנו.
  • מיומנויות בשפת גוף, תקשורת אפקטיבית במכירות ושיטות ליצירת קשר אפקטיבי למכירה מוצלחת: בחלק זה נלמד כיצד נכון ליצור קשר חיובי עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים, נלמד ונתרגל את הדרך הטובה ביותר לפנות לכל אחד ונעסוק בשיטה לשכנע ולמכור לכל אדם? קורס המכירות שלנו יעניק לך כלים לאפיון סגנונות תקשורת במכירה, יציע כלים לאבחון והתאמת שיטת הצגת המוצר או השירות בצורה אפקטיבית ויחד – נעבוד ונתרגל את שפת הגוף המתאימה ליצירת קשר וביטחון, לבניית  הדמיון הזהה Rapport ולהגדלת אחוזי המכירה.
  • מיומנויות טיפול בהתנגדויות מכירה: שלב ההתנגדות בתהליך המכירה הוא שלב הכרחי בתהליך "סגירת עסקה". חלק ניכר מאנשי המכירות נרתעים מהתנגדויות מכירה ובמקרים רבים פשוט מוותרים על המכירה. חלק זה בקורס מכירות יעסוק בטיפול בהתנגדויות מכירה ויציע למשתתפים מגוון כלים, תבניות ושיטות לניהול המכירה וסגירתה, תוך גיוס ההתנגדות להשלמת המכירה בהצלחה.
  • שיטות הצגת המוצר והצגת השירות: כיצד להציג את המוצר או השירות שלך? מהם הממדים המשפיעים בתהליכי קבלת ההחלטות של הקונה וכיצד נכון להעצים את היתרונות שתרצה להציג? כלים אלו, בשילוב תרגול אינטנסיבי ומישוב גם באמצעות מצלמה במעגל סגור, יוכלו לשפר בצורה משמעותית את מיומנויות המכירה שלך ולאורך קורס המכירות נתרגל שיטות הצגת מוצר ושירותים מספר רב של פעמים.
  • טכניקות שכנוע והשפעה בתהליכי מכירה: בקורס המכירות נלמד 10 חוקים בשכנוע והשפעה אשר יישומם בשלב ההצגה במכירה יכול להשפיע, לשכנע ולהגדיל משמעותית את היקפי המכירות. הבנה יסודית של "איך לשכנע" ותרגול הכלים, מהווה נדבך חשוב ואפקטיבי במכירות.
  • שימור לקוחות: שימור לקוחות הינו נדבך מרכזי בתהליך הכשרת אנשי מכירות. בארגונים רבים איש המכירות משמש גם כ"מנהל תיק לקוח" אשר נאלץ להתמודד עם לקוחות נוטשים אשר מבקשים להפסיק את השירות הניתן או לצרוך אותו מארגון מתחרה. בקורס המכירות נלמד ונתרגל מיומנויות בשימור לקוחות ונעניק לאנשי המכירות כלים לשימור לקוחות מקצועי.
  • כתיבת תסריט שיחה למכירה מוצלחת: תסריט מכירות הינו כלי מרכזי לאנשי מכירות במכירה טלפונית ופרונטאלית ולנציגי שירות לקוחות. תסריט שיחה מקצועי יכלול מגוון מרכיבים בתהליך המכירה ויסייע לאנשי המכירות בניהול המכירה ללקוחות חדשים, בהגדלת מכירה, שירות לקוחות מקצועי ובשימור לקוחות ללקוחות קיימים. בקורס המכירות נלמד ונתרגל מיומנויות בפיתוח ועריכת תסריט שיחת מכירה, תוך שימת הדגש על מסלול המכירה למכירה מוצלחת.

למי מתאים קורס מכירות?

קורס המכירות בהנחייתנו מתאים לארגונים, קבוצות או יחידים אשר מעוניינים ללמוד, להעצים או לשפר את מיומנויות המכירה שלהם. בקורס המכירות בהנחייתנו ישנם משתתפים בעלי ניסיון עשיר מאוד במכירות, אנשי מכירות בעלי ניסיון מועט ואנשי מכירות אשר מבקשים להשתלב בעולם המכירות לראשונה. הקורס מציע עולם תוכן חדשני, עדכני ומקצועי הרלוונטי לכל מי שעוסק או מעוניין לעסוק במכירה.

קורס מכירות –  קורס בקבוצה, באימון אישי או בקורס און-ליין? 

בזכות הניסיון  הרב שצברנו בiLEAD להדרכת אנשי מכירות, נוכחנו שחלק מהמשתתפים לומדים טוב יותר בקבוצה, חלק אחר מעדיף למידה בעבודה אישית מקצועית בסגנון אימון אישי למכירות וחלק, בלמידה עצמאית און-ליין. מיומנויות קורס המכירות מוענקות בכל הצורות ומותאמות לכל משתתף בהתאם לצרכים האישיים שלו. אנו מזמינים אותך להתייעץ עם יועץ הדרכת המכירות שלנו כדי להתאים לך או לארגון שלך את סגנון הקורס המתאים ביותר.

היבטים לוגיסטיים – משך קורס המכירות ופרטים נוספים: 

  • קורס המכירות בקבוצה נמשך כ-20 שעות סה"כ ונפרס  בדרך כלל על פני 5 מפגשים של קורס מכירות בני 4 שעות כל אחד.
  • קורס מכירות בקבוצות יכלול לא יותר מ-15 משתתפים, לעיתים אף פחות. בקורס המכירות בהנחייתנו חשוב לנו לתת את מלוא תשומת הלב האישית לכלל המשתתפים ועל מנת לעשות זאת, אנו מגבילים את מספר המשתתפים בכל מחזור של קורס מכירות.
  • בוגרי הקורס אשר ישתתפו בכל המפגשים ויעמדו במטלות הקורס יזכו בתעודת "בוגר קורס מכירות" מטעם iLEAD ובחתימת מפתח הקורס, יניב שנהב. ניסיונם של המשתתפים הקודמים מלמד שמעבר לניסיון והכלים הנרכשים, תעודה זו מעניקה לבוגרים יתרון יחסי בקבלה לעבודה ולתפקידי ניהול צוותי מכירות.
  • משתתפי קורס מכירות בהנחייתנו מקבלים כשי את הספר "למכור!" לניהול תהליך המכירה המוצלחת (יניב שנהב). לאורך קורס המכירות אנו גם עושים שימוש בספר "למכור!" ומתרגלים את המיומנויות המוצגות בו.

לתשומת לבכם, בשלב זה אנו מנחים קורס מכירות לקבוצות בארגון. נשמח להנחות קורס מכירות לאנשי מכירות בצורה פרטית במסגרת "קורס מכירות באימון אישי 1/1". לפרטים נוספים לקורס מכירות באימון אישי, לחץ כאן!

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: