אסטרטגיות תמחור והצגת מחירים – שיטות וכלים יישומיים

סדנת אסטרטגיות תמחור והצגת מחירים – שיטות וכלים יישומיים

בסדנת "אסטרטגיות תמחור והצגת מחירים" נבחן ונעמיק בקריטריונים לקביעת מחיר אטרקטיבי, שיטות הצגת המחיר הנדרש ביחס לשירותים ומחירים אחרים, נגלה כיצד ניתן להשפיע על תפיסת הערך של עסקה כלכלית ונבין איך אלו קשורים וניתנים ליישום ככלי להגדלת מכירה. סדנת אסטרטגיות תמחור והצגת מחירים מבוססת על עקרונות הכלכלה ההתנהגותית והתנהגות צרכנים ותבחן את יישומם בהמחרה בשלבים, מסננת המכירה ושיטות להגדלת מכירות בעזרת המחרה מנצחת. 

בין היתר נעסוק בנושאים הבאים: 

  • מהו תהליך קבלת ההחלטות בביצוע רכישה ומכירה? ומדוע חשוב להכירו בשיטות תמחור?
  • נכיר את המושג ״כאב התשלום״ ונבחן כיצד ניתן להתמודד איתו בעזרת שיטות תמחור מקצועיות? 
  • נלמד כיצד מתקבעת ״תפיסת הערך״ של מוצרים מסורתיים ולעומתם, מוצרים באון ליין (דוגמת:supremacy goods) ומהן הטיות החשיבה בתמחור? (היורסטיקות) 
  • נכיר ונתרגל אסטרטגיות תמחור שונות, משיטות המחיר הקבוע fixed price ועד אסטרטגית התמחור המשתנה flexible pricing strategies. 
  • נבחן מהן אסטרטגיות תמחור מזיקות (dark patterns) ומה עשויות להיות השלכותיהן לארגון 
  • נלמד ונתרגל את השימוש במסננת המכירה ונתרגל טקטיקות המחרה ב- IAP’s. 
  • איך נכון לכתוב הצעת מחיר ללקוח ומהם הכלים להגדלת מכירה באמצעותה?

סדנת אסטרטגיות תמחור והצגת מחירים  הנה סדנה חווייתית ומעשית, ותשלב תרגול ויישום של העקרונות הנלמדים באמצעות התנסויות, משחקים, עבודה קבוצתית וניתוח מקרים, באופן שיהפוך אותה למהנה ומשמעותית עבור המשתתפים.

  • ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344
  • לרכישת הספר "למכור!", קורס מכירות ללימוד ותרגול עצמי, לחץ/י כאן!