שימור לקוחות מצליח – דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

לקוחות רבים חווים חוויות לא נעימות במהלך תהליך הרגישה שלהם, שימור הלקוחות הוא המפלט האחרון שלהם ושלכם. האמון בקשר בין הלקוח ובין מחלקת שימור הלקוחות הוא קריטי להצלחת כל מקום עסקי, שכן זוהי הדרך האחרונה שלכם לשמור על הלקוח מרוצה. בבדיקה מעמיקה גילינו כי לקוחות המגיעים לשירות הלקוחות מעדיפים לשמוע הבטחות ראליות, כאלה שניתן ליישם בשטח. כל הצעה גרנדיוזית שאינה עולה בקנה אחת עם המציאות ברוב המקרים תדחה על הסף. לכן חשוב מאוד לדעת כיצד לעשות שימור לקוחות, וכיצד להפוך שימור לקוחות לפנים של העסק שלכם. שימור לקוחות טוב יכול לעשות את ההבדל בין עסק מצליח ובין עסק בינוני שנלחם כל יום על ההישרדות שלו עם כל החברות הענקיות בשוק.

מדוע כל כך חשוב שימור לקוחות?

ברוב המקרים ממש לא קשה להבין את המשמעות של שימור הלקוחות בכל עסק שקיים כיום. מדובר בגוף שמטרתו העיקרית היא להחזיר לקוחות לא מרוצים בחזרה למסלול האמון. זוהי אולי המשימה הקשה ביותר, שכן ברוב המקרים כאשר לקוח מאבד את האמון קשה מאוד להחזיר לו אותו. לכן חשוב מאוד לדעת כיצד לפנות אל הלקוח, ומה להציע לו על מנת להחזיר אותו בחזרה להיות לקוח מרוצה.

כמובן שלא תמיד הדברים יעלו בקנה מידה אחד עם השאיפות או הרצונות שלכם. לכן קורס מכירות נועד על מנת לספק לכם את כל הכלים הנדרשים בכדי שתוכלו לדעת כיצד לבצע שימור לקוחות על הצד הטוב ביותר. זוהי ההזדמנות שלכם להפוך את העסק הבינוני שלכם לעסק מצליח אשר עושה זאת בעיקר בזכות היכולת להפוך לקוח מאוכזב ללקוח מרוצה בתוך זמן קצר.

איך מגדירים שימור לקוחות איכותי?

שימור לקוחות זוהי אולי המשימה הקשה ביותר בכל בית עסק. סדנת מכירות תספק לכם את כל המידע הנדרש על מנת לבצע אותו בצורה נכונה וחכמה. שימור לקוחות איכותי מוגדר כאשר לקוח מאוכזב חוזר להיות לקוח מרוצה. זה אומנם בתחילת הדרך נראה כמו משימה חסרת סיכוי, אך אם תדעו כיצד לפנות אל הלקוח וכיצד לדבר אל ליבו לא מן הנמנע כי המשימה תהיה בהחלט מוצלחת.

דרך קורס מכירות תוכלו להפוך כל לקוח מאוכזב ללקוח מרוצה. בזכות הכלים שתקבלו על ידי המדריכים והמרצים המנוסים ביותר בתחום זה, תוכלו להרים את המכירות של העסק שלכם ולהחזיר לקוחות אבודים שוב אליכם.

כמה זמן לוקח להפוך לקוח מאוכזב ללקוח מרוצה?

סדנת מכירות תלמד אתכם בדיוק כיצד לקצר את לוחות הזמנים ובתוך זמן קצר להפוך כל לקוח מאוכזב ללקוח מרוצה בשנית. אומנם לוחות הזמנים עשויים להשתנות בהתאם לסוג הלקוח ולאופיו, אך בזכות קורס מכירות תוכלו לעשות זאת בתוך זמן קצר.

אז למה אתם מחכים? כל עסק חייב להחזיק מחלקת שימור לקוחות איכותית ומנוסה. מחלקה שיכולה בתוך זמן קצר להפוך לקוחות מאוכזבים ללקוחות מרוצים. זה הזמן שלכם להגיע לקורס מכירות שבמהלכו תוכלו ללמוד גם כיצד לעשות שימור לקוחות על הצד הטוב ביותר. סדנת מכירות היא הדרך הטובה ביותר של כל מוכר או מוכרת להעשיר את הידע, ולהפוך להיות הרבה יותר יעיל בעבודה. כל מוכר שיודע לעשות על הדרך גם שימור לקוחות הוא נכס לכל מקום עבודה. זוהי הסיבה שהבוגרים שלנו משתלבים במהירות בשוק העבודה, הם יודעים לעשות את כל הדברים החשובים שכל מוכר חייב לדעת על מנת להצליח במכירות.


חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: