סדנת מכירות אפקטיבית משיבה את הביטחון העצמי לאיש המכירות, ומחזירה אותו אל המירוץ עם תשוקה מחודשת, ביטחון, ומגוון רחב של טכניקות וכלים מחודשים. סדנת מכירות מקצועית תכלול בתוכה ארבע מפתחות להצלחה בטוחה!
קרא עודלפני שמזמינים סדנת מכירות, חשוב לבחון מספר גורמים קריטיים. אחד הדברים הראשונים שחשוב לבדוק לפני הזמנת סדנת מכירות הוא קודם כל, מי מעביר את הסדנה? במאמר זה, ניתן מספר ממדים שחשוב לבחון לפני הזמנת סדנת מכירות.
קרא עודסדנת מכירות מאפשרת למעשה למשתתפים בה, ללמוד, להעשיר את הידע הקיים, וכמובן לצבור כלים וטכניקות שיעזרו להם בהמשך הדרך. לכן, חשוב במיוחד לבחור סדנת מכירות אשר מנוהלת על ידי איש מקצוע מנוסה, מקצועי ובעל ותק שיכול לשמש השראה ומודל, ואכן להעביר את הידע שלו הלאה. כאשר האדם שמעביר את הסדנה הוא בעצמו איש מכירות מקצועי ומנוסה בתחום.
קרא עודאחת מהאינדיקציות כי סדנת מכירות הינה מוצלחת ואפקטיבית, היא עלייה ניכרת בתפוקה, בתחושת הביטחון והמוטיבציה, תוך הענקת כלים חדשים, אפקטיבים ומשמעותיים אשר מלווים את איש המכירות לאורך כל הדרך ומשפרים את ביצועיו, וכמובן את תהליך המכירה עצמו. למעשה, סדנת מכירות טובה ומקצועית אמורה להפוך את תחום המכירות לפשוט יותר בזכות הענקת ידע וטכניקות מכירה.
קרא עודתפקידה של סדנת מכירות הוא למעשה להגדיל את היקף המכירות של איש המכירות, בין אם מדובר בעובד ותיק ומנוסה, או בעובד חדש ללא הרבה ניסיון. סדנת מכירות מעניקה מספר כלים מהותיים עבור כל איש מכירות, מרחיבה את הידע שלו בנושא, ומרעננת את הביטחון העצמי והדרייב.
קרא עודלקוחות רבים עלולים לעזוב בעקבות מגוון רחב של סיבות, החל משירות באיכות ירודה, הרגשה כי הם מקבלים תמורה נמוכה למחיר, אי שביעות רצון בעקבות גורמים שונים וכמובן מחיר גבוה מדי. כל חברה, ארגון או בעל עסק נאלצים להתמודד בשלב כזה או אחר עם מקרים מהסוג הזה, כאשר האמצעי האפקטיבי ביותר למנוע עזיבת לקוחות הינו שימור לקוחות אפקטיבי.
קרא עודשימור לקוחות הינו גורם חשוב ומהותי לכל ארגון והוא למעשה אחראי על המשאב החשוב והיקר ביותר בכל עסק והוא הלקוחות הקיימים. שימור לקוחות הינו תהליך אשר נועד להעניק מענה ראוי ומהיר לצרכיו של הלקוח, לצד איכות השירות וקשר רציף מול הלקוח.
קרא עודסדנת שימור לקוחות שמה את הלקוח במרכז, ומשדרת לו כי הרווחה שלו היא החשובה ביותר. כמו כן, סדנת שימור לקוחות נוגעת בנושאים מהותיים וחשובים כגון הסיבות בגינן לקוחות בוחרים בסופו של דבר לעזוב, טיפול נקודתי ואפקטיבי בנסיבות אלה, מתן כלים לתקשורת יעילה, אמפטית ואפקטיבית מול הלקוח, וכמובן טכניקות לטיפול בהתנגדויות הלקוח.
קרא עודשימור לקוחות משמעותו קודם כל להקשיב ללקוח, לזהות את צרכיו ולתקשר מולו באופן נכון ונקודתי, לא כל אופן תקשורת יתאים לכל לקוח, ולכן נדרשים כלים מקצועיים וידע רחב, כאשר התוצאה היא לקוח מרוצה ונאמן. חשוב לקחת בחשבון כי לקוח מרוצה בדרך כלל ימליץ על השירותים והמוצר הרלוונטי, והמשמעות היא כמובן קהל לקוחות נוסף לעסק.
קרא עודעל מנת שעסק יחשב כמצליח עליו לספק לצד השירות או המוצר אותו הוא מציע גם ערך מוסף, שירות ברמה הגבוהה ביותר, וכמובן להחזיק במחלקת שימור לקוחות מקצועית ומצליחה.
קרא עודקיימות סיבות רבות ומגוונות בגינן לקוח יכול לבחור לעזוב ולעבור לחברה מתחרה, אך הראשית מביניהן היא כמובן שירות לקוחות באיכות ירודה. כיום, כל בעל עסק יודע כי לגייס לקוח חדש תעלה פי חמש יותר לכל הפחות מאשר לשמור על לקוח קיים. לאחר שמחלקת המכירות עושה מאמץ ניכר על מנת להוסיף לקוחות לחברה, השליטה כבר לא בידיהם ועוברת באופן ישיר אל השליטה של מחלקה אחרת לגמרי, ושמה מחלקת שימור לקוחות.
קרא עודסדנת שימור לקוחות נועדה לשפר את המיומנות הקיימת של נציגי שימור לקוחות, כמו גם להקנות כלים וידע לנציגים חדשים. נציגי שימור לקוחות אמורים להיות בתקשורת יומית עם קהל הלקוחות, כאשר הם חייבים להיות מקצועיים על מנת לשמור על תדמית החברה ועל שביעות רצונו של הלקוח.
קרא עוד