לפניך ידע רב בנושא הדרכת אנשי מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות קורס שירות, סדנת שירות ובתחום שימור לקוחות! אנו נותנים לך אישור לעשות שימוש חופשי במאמרים המצ"ב או בחלקים מהם ובתנאי שיופיע בו ציון המקור וקישור לעמוד הבית: www.iLEAD.co.il

3 מפתחות להצלחה בקורס מכירות

במאמר זה נסקור ממדים חשובים אותם יש לקחת בחשבון כאשר לומדים קורס מכירות או מתרגלים מכירות.

קרא עוד
איך להתמודד עם התנגדויות במכירה

קורס מכירות שבמהלכו תתרגלו ותלמדו על מכירות בקבוצה יסביר לכם בדיוק כיצד להתמודד עם לקוחות בעיתיים, כאלה שתמיד יחפשו את הבעייתיות הראשונה בנאום. כך תוכלו להיות מוכנים לכל סוג של בעיה או לכל סוג של שאלה שעלולה לעלות מצידו של הלקוח, אף אתם לא תופתעו כי אתם מוכנים מראש.

קרא עוד
איתור נקודות מפתח במהלך מכירה

לכל איש מכירות יש זמן מוגבל מאוד ליצור גירוי אצל הלקוח שעומד מולו, וברגע שאותו חלון הזדמנויות חולף לעולם לא תצליחו להחזיר את הגלגל לאחור. זוהי הסיבה לכך שבמהות של קורס מכירות, אחד מהנושאים הראשונים שנלמדים זה כיצד לשווק ולהציג את המוצר וכיצד לאתר את הדרישות והצרכים של כל לקוח

קרא עוד
למה כדאי לבחור בקורס מכירות באימון אישי

יתרון מרכזי בהעברת קורס מכירות באימון אישי זה היא ביכולת להתאים את היקף הקורס ומשכו לצרכים הספציפיים של איש המכירות המשתתף בקורס, וללוח הזמנים שלו. לרוב אנו מגיעים אל אנשי המכירות ומעדיפים לבצע אימון מכירות בסביבת עבודתם הטבעית והרגילה, והדבר מהווה חסכון נוסף בזמן.

קרא עוד
שירות לקוחות ומכירות – האם ניתן להפריד בין השניים ?

זכות הקיום של העסק היא מכירות; עם זאת, ההתפתחות של העסק תלויה לא רק במכירות, קרי ביכולת שלו להגדיל את ההכנסות; רווחיות העסק תלויה גם ביכולת שלו להקטין את ההוצאות על שירות לקוחות ותפעול, למנוע כפילויות והוצאות מיותרות ובכל מקרה – למקסם את הרווחים שלי מההוצאות הללו. לכן, לא מספיק להכניס כסף ממכירות; צריך לשמר את הלקוחות. להביא לקוח ממכירות עולה לי פי 6 מאשר לשמר לקוח קיים. לכן, כדאי להתייחס לשירות הלקוחות כיחידה שתורמת מאוד לרווחיות הפירמה.

קרא עוד
מודל ההשפעה בשיחת מכירות

חשוב שנבין ששיחת מכירה זאת מערכת יחסים לכל דבר בין המוכר לקונה. אני נתקלת לא מעט פעמים באנשי מכירות שמגיעים לפגישה ללא הכנה מוקדמת, בלי לחשוב על מה הולך להיאמר, יוצאים מנקודת הנחה שהם מכירים היטב את המוצר/ השרות שלהם וזה מספיק. במאמר זה, נעסוק בהכנת מכירה לפי מודל ההשפעה.

קרא עוד
סגירת מכירה בהצלחה! דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

בזכות סדנת מכירות מקצועית תוכלו לדעת בדיוק כיצד לשלב את כל הממדים החשובים להצלחה במכירות וביחד כך שתצליחו להגיע לעסקה מוצלחת בתוך זמן קצר.

קרא עוד
סגנונות תקשורת במכירה – דוגמא לנושא נלמד במסגרת

כל פעם שמגיע לקוח חדש עליכם ללמוד את דפוס ההתנהגות והתקשורת שלו, וכך להתאים את דפוס ההתנהגות והתקשורת שלכם. ככל שתשדרו באותו הגל עם הלקוח, כך יהיה לו קל יותר להתחבר אליכם ולהרגיש בנוח לקנות דרככם.

קרא עוד
פרזנטציה אפקטיבית במכירה – דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

קורס מכירות יכול להפוך את עולמכם ולגרום לכם להיות מוכרים בשורה הראשונה. זה הזמן שלכם להפוך את התחביב שלכם למקצוע של ממש אשר יכול להכניס לכם לא מעט כסף. החוכמה היא לדעת לבחור את המקום שיספק לכם את כל הכלים להצלחה, ואצלנו אתם תקבלו את הכלים מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המכירות בישראל

קרא עוד
שימור לקוחות מצליח – דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

שימור לקוחות הינה בין המשימות הקשות ביותר בכל בית עסק. סדנת מכירות וסדנת שימור לקוחות תספק לכם את כל המידע הנדרש על מנת לבצע אותו בצורה נכונה וחכמה. שימור לקוחות איכותי מוגדר כאשר לקוח מאוכזב חוזר להיות לקוח מרוצה

קרא עוד
על המעבר משירות לקוחות לשירות מוכר בארגונים

יתכן כי התובנה שארגון צריך לתת שירות איכותי וראוי בכדי למכור, היתה קיימת כל השנים. ברם, רק בשנים האחרונות, התובנה הזו הולכת ונחשפת, והופכת להיות הקו המנחה ארגונים שונים. מדוע? ואיך עושים זאת?

קרא עוד
הזמנת לקוח סמוי - האם העובדים צריכים לדעת מכך?

למרות ששירות לקוח סמוי היא פרקטיקה ארוכת שנים ורבת מוניטין, עדיין חסרה בקרב המעסיקים הבנה אמיתית ועמוקה כיצד לנצל שירות זה. חלק חושבים ששמירה על ביקורת של לקוח סמוי הרחק מאוזניהם של העובדים היא הדרך הנכונה בעוד שאחרים אומרים ההיפך, שביקורות של לקוח סמוי הן משהו שחייב להיות ידוע לכלל העובדים ולהוות חלק משגרת העבודה. במאמר זה מוצגים לפניכם חלק מהטיעונים האפשריים בעד ונגד.

קרא עוד