לפניך ידע רב בנושא הדרכת אנשי מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות קורס שירות, סדנת שירות ובתחום שימור לקוחות! אנו נותנים לך אישור לעשות שימוש חופשי במאמרים המצ"ב או בחלקים מהם ובתנאי שיופיע בו ציון המקור וקישור לעמוד הבית: www.iLEAD.co.il

פרזנטציה אפקטיבית - להעביר את המספר באופן היעיל והמקצועי ביותר

פרזנטציה אפקטיבית הינה בעלת משקל רב לאין שיעור להצלחה עסקית, והיא ידועה בתור הכלי החשוב ביותר אשר נועד להגדיל את הצלחת הארגון להעברת המסר הנכון, להציג את חזונו ולהשיג את מטרותיו. כאשר מנהל יודע כיצד להעביר פרזנטציה אפקטיבית ומקצועית הוא מצליח בראש ובראשונה לזכות בתשומת ליבו וסקרנותו של הקהל, אשר בנוי מלקוחות פוטנציאלים, להעביר את המספר באופן היעיל והמקצועי ביותר, ובכך לקדם מטרה מרכזית וחשובה במיוחד: לגרום ללקוח להתעניין במוצר ולהשקיע בו.

קרא עוד
כל מה שרצית לדעת על ״מסע לקוח״ והטמעת ״חווית לקוח״ במכירה ובשירות מוצלחת

מסע לקוח הפך להיות אחד מהנושאים המרכזיים ביותר בקרב עסקים, חברות וארגונים שונים, ובצדק, מדובר על תהליך אשר מתמקד במושג חשוב במיוחד והוא חווית לקוח. בנייה של מסע לקוח מקצועי ואפקטיבי מייצר מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות אשר מגדילות את הכנסות הארגון ואף מייצרת ערך מוסף עבור הלקוח. במאמר זה נבחן כיצד ניתן לבצע מסע לקוח בצורה אפקטיבית אשר יכולה להגדיל את היקף המכירות.

קרא עוד
מה הקשר בין מסע לקוח מוצלח למכירה מוצלחת?

מסע לקוח אפקטיבי מתחיל קודם כל בניסיון להבין את הלקוח. ניסיון זה בא לידי ביטוי בפענוח קריטריונים מהותיים כמו אילו אפשרויות עומדות בפני הלקוח, כיצד נראתה נקודת המפגש הראשונה שלו עם המוצר או השירות ואיזה רושם קיבל, מה מידת שביעות רצונו, מה הרצונות והצרכים שלו כלקוח ועוד. כל זאת, לצד ההבנה כי כל לקוח שונה, מתנהג בדרך שונה, ובעל צרכים שונים.

קרא עוד
מהו מסע לקוח ואיך הוא קשור לחווית הלקוח?

הקשר בין מסע לקוח לבין חווית לקוח הינו הדוק וחד משמעי. כאשר חברה, ארגון או עסק, משקיעים משאבים ואנרגיה בתהליך של מסע לקוח איכותי ונכון, חווית לקוח משתפרת אף היא על ידי ערכים מוספים מהותיים כמו זמינות, יחס אישי, יעילות, גמישות ועוד. במאמר זה נבחן זאת.

קרא עוד
קורס מכירות או סדנת מכירות : דווקא בתקופת הקורונה!

החוכמה הארגונית בתקופה זו טמונה ביכולת לדעת להתאים קורס מכירות לצרכים המידיים. היינו, כיצד ליצור מערכת יחסים עם הלקוח כאשר ערוץ התקשורת הוא וירטואלי, כיצד לטפל בהתנגדויות ואילו פתרונות ניתן להציע, את אלו ניתן ללמוד ולתרגל בקורס מכירות או בסדנת מכירות בהנחייתנו.

קרא עוד
טיפול בהתנגדויות מכירה: תרגול ויישום במסגרת קורס מכירות

איש מכירות טוב מוגדר ככזה אם הוא יודע לטפל בהתנגדויות בתהליך המכירה באופן יעיל. לרוע המזל, אנשי מכירות רבים אינם יודעים להתמודד נכון עם התנגדויות מצד הלקוח ובקורס מכירות או סדנת מכירות בהנחייתנו, נלמד ונתרגל זאת בהצלחה.

קרא עוד
קורס מכירות : מה בחבילה?

תהליך המכירה מבוסס במידה רבה על תקשורת בינאישית. מן הידועות הוא, שתקשורת יעילה וקולחת היא התנאי למכירה מוצלחת. חשוב להבין שמדובר במיומנויות נרכשות ובדיוק לשם כך נועד קורס מכירות! בקורס המכירות או בסדנת המכירות מטעמנו נלמד כלים במכירה, בשירות ובשימור ונתרגלם בהצלחה.

קרא עוד
"אני מהאו"ם" : חשיבות בקרת לקוח סמוי לשיתופי פעולה עסקי

ששותפות עסקית עם גורם אחר, טומנת בחובה אי אילו יתרונות. ברם, חשוב לזכור את העקרון הידוע "כבדהו וחשדהו". אמנם מסרתם את המוצר, או השירות שלכם לידיים אחרות, מתוך כוונה להתרחב, ואולי – מאידך - בכל זאת מדובר בגורם זר. האם ניתן לתת בו אמון מלא? בהקשר של העולם העסקי, סביר להניח שלא. במקרה כזה, לקוח סמוי יכול לעזור, ולתת את התשובות האמיתיות, הכנות, אותן אתם מבקשים. אנו מציעים שירותי לקוח סמוי מקצועי לבחינת טיב הצגת המוצרים, השירות והמכירה.

קרא עוד
לא יורים בשליח:  איך לוודא שהשותף שלך מציג את המוצר או השירות שלך באופן מקצועי, יעיל ומוכר?

האם ניתן לסמוך בכל מאת האחוזים על השותף העסקי? אם החלטתם לחתום על שותפות עסקית עם מאן דהוא, סביר להניח שערכתם את כל הבירורים הנחוצים לגביו, ואף יותר מכך. מה קורה כאשר אנחנו לא בטוחים שהשותף שלנו מציג את המוצר או השירות שלנו באופן המקצועי, היעיל והמוכר לו אנו מצפים? שירותי לקוח סמוי יכולים לתת את המענה המדוייק לכל החששות שלכם ולצד זאת, להציע פתרונות יישומיים.

קרא עוד
מדוע בקרת לקוח סמוי יכולה להציל את העסק שלך?

יום אחד, מתברר שלא הכל בעסק מתנהל על מי מנוחות. הרווחים לא מה שהיו. אל החנות נכנסים פחות לקוחות, או שכמות ההזמנות ירדה בתקופה האחרונה. אז לפני שאתם נועלים את הדלת, עצרו. לא מאוחר מדי. את העסק עוד ניתן להציל. ייתכן שכל מה שצריך זה שינוי בהתנהלות, אשר קרוב לוודאי יכול להגיע מתצפית ומביקורת של גורם חיצוני, כמו לקוח סמוי.

קרא עוד
חשיבות התכנון של פרזנטציה אפקטיבית בעזרת המחברת "להציג!"

הרבה פעמים במהלך הקריירה, או אפילו עוד הרבה לפני במהלך הלימודים, אתה צריך להציג פרזנטציה אפקטיבית הכוללת דיבור בפני קהל. זוהי יכולה להיות פרזנטציה לפני הכיתה במכללה המשפיעה בסופו של דבר על הציון שלך; זוהי יכולה להיות פרזנטציה לפני משקיעים אשר צריכים לקבל החלטה האם להשקיע בפרויקט שלך; זוהי יכולה להיות פרזנטציה עבור ההנהלה בחברה ואפילו פרזנטציה של מוצר בפני לקוח או קבוצת לקוחות. אני מציין זאת בשביל להזכיר לכם עד כמה חשוב להעביר את הפרזנטציה בצורה אפקטיבית. אין בכוונתי להלחיץ אתכם, אך שלא יהיה ספק, בדרך כלל הנסיבות בהן עושים פרזנטציה הם בהכרח בעלות השפעות כלכליות. אז איך עושים פרזנטציה אפקטיבית שמעבירה את המסר ומשיגה תוצאות?

קרא עוד
איך להגדיל את המכירות שלך באמצעות מחברת העבודה ״למכור!״?

בכל מקום היום אנו שומעים את המושג מכירות, כולם רוצים למכור: האיש בחנות התכשיטים; סוכן המכירות במגרש הרכבים; מתווך הדירות ואחרים. כלומר מכירותזה מושג הרלוונטי לתחומים שונים של עולם העסקים. אבל לא רק שכולנו רוצים למכור, כולנו גם מחפשים אחר שיטות ואמצעים להגדיל את המכירות, למשוך יותר לקוחות לעסק, להחתים מנויים, למכור מוצרים וכו׳. אז איך בעצם מוכרים יותר ואיך המחברת ״למכור״ יכולה לעזור לך להגדיל את המכירות ולסגור עסקאות בקלות?

קרא עוד