מארז ההדרכה להנחית "סדנת סגנונות תקשורת" ויישומם במכירות ובשירות הינו מערך שיעור מוכן כקובץ להורדה המיועד למנהלים, מנהלי צוות מכירות, מנחי קבוצות, יועצים ארגוניים ומאמנים אישיים המעוניינים להדריך בהצלחה סדנת סגנונות תקשורת בעסק או בארגון לסדנא בת 3-5 שעות. ערכת ההדרכה לסדנת סגנונות תקשורת ויישומה במכירות ובשירות כוללת מצגת Power point מאורגנת, כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, הפניה למאמרים וידע נוסף וכל אלו כדי לאפשר לך להנחות את אנשי המכירות ואת נציגי שירות הלקוחות או נציגי שימור הלקוחות בצורה מעניינת, מקצועית ואשר מעניקה ידע וכלים להצלחה במכירות.
סגנונות תקשורת הינה גישה בתקשורת בינאישית אשר מציעה מודל לחלוקה של בני האדם - לקוחות פוטנציאלים או מקבלי שירות לקוחות, לפי ארבעה טיפוסי תקשורת: סגנון תקשורת מטרתי, סגנון תקשורת אנליטי, סגנון תקשורת מקדם, וסגנון תקשורת תומך. ערכת ההדרכה בנושא "סגנונות תקשורת ויישומם במכירה ובשירות" נועדה לתת לך את הרקע והכלים להנחיית סדנת "סגנונות תקשורת" בהצלחה.
מארז ההדרכה לסדנת סגנונות תקשורת מציע לימוד, בירור ותרגול של הנושא ומהווה סדנת "חובה" לכל איש מכירות, מנהל מכירות, נציגי שירות לקוחות, נציגי שימור לקוחות או בהדרכה של קורס מכירות, סדנת מכירות, קורס שירות או סדנת שירות. סגנונות תקשורת הוא כלי חשוב, מסייע והכרחי והסדנא המוצעת במארז מאורגנת להדרכה עבורך!
תוכן מארז ההדרכה:
•רציונאל, מטרות, אופי ודגשים.
•חלק א' - "בדרכים עקלקלות", דרכים להעברת מסר.
•חלק ב' - מיפוי סגנון תקשורת אישי.
•חלק ג' - הכל על סגנונות תקשורת.
•חלק ד' - מיפוי סגנון תקשורת קולקטיבי.
•חלק ה' - ניתוח קטעי וידאו מרעננים.
•חלק ו' - סיכום הסדנא וסימולציות.
•נספח הפניה לסרטונים.
•נספח הפניה ליידע נוסף.
•נספחים מתודיים.
ערכה זו מומלצת עבור:
דגשים:
חברת iLEAD להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.