
סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות
תהליך מכירה מחייב למידה מקצועית של ניהול משא ומתן. במסגרת סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובשירות לקוחות נעניק לאנשי המכירות ולנציגי שירות הלקוחות סל כלים מקצועי בשכנוע ומכירה בשיחות מכירה ושירות. נלמד ונתרגל מיומנויות משא ומתן במכירה מעולם הפסיכולוגיה של קבלת ההחלטות, מודלים בהשפעה במשא ובמתן במכירה ונלמד שיטות השפעה על "תת המודע" של הלקוח בתהליכי קנייה ומשא ומתן, גם בעזרת שפת גוף, התניה ומיומנויות NLP. סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות תעניק לאנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות את סל הכלים היישומים להצלחה בתהליכי משא ומתן במכירה ובשירות מקצועי.
להצעת מחיר ולהזמנת סדנת מכירות בעלות מוזלת באתר, לחץ/י כאן!
בין הנושאים בסדנת "מיומנויות משא ומתן במכירה ובמתן שירות לקוחות":
שיטת הנחייה: סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובמתן משלבת הנחיה באמצעות מצגת יצירתית, תרגולים בקבוצה וסימולציות ליישום במשא ומתן כפי שנלמדו בסדנא.
משך הסדנא: 4-8 שעות
אבחון מקדים בעזרת בקרת לקוח סמוי: כחלק מתהליך אבחון הארגון לסדנת משא ומתן במכירה או לסדנת מכירות בהנחייתנו, אנו ממליצים על עריכת בקרת לקוח סמוי בארגון. לקוח סמוי פרונטלי או לקוח סמוי טלפוני יכול לתת תמונת מצב מקצועית ושלמה על הארגון, עובדיו, חוויית הלקוח והשירות, שיטות המכירה, טיפול בהתנגדויות ועוד. סדנת ניהול משא ומתן במכירה בהנחייתנו תשלב את הממצאים אשר יעניקו למשתתפים חוות דעת אובייקטיבית מהשטח! לפרטים נוספים על בקרת לקוח סמוי אנא לחץ/י כאן!
האם אפשר באמת להשפיע על תת-המודע של הלקוח במו"מ?
השורה התחתונה: משא ומתן נתפס לעיתים כקרב של מספרים, אך המדע מוכיח שזוהי זירה פסיכולוגית. מחקרים פורצי דרך מראים כי שימוש בטכניקות מעולם ה-NLP והפסיכולוגיה ההתנהגותית יכול לשפר את סיכויי הצלחת המכירה בעשרות אחוזים. בסדנת המשא ומתן של iLEAD, אנו לוקחים את התיאוריות הללו והופכים אותן לכלים יישומיים לניהול השיח.
למה הלקוח מחליט "מהבטן" ואיך שולטים בזה?
בסדנה אנו עוסקים בשיטות השפעה על "תת המודע" ובתהליכי קבלת החלטות. הביסוס לכך מגיע ממחקרים של זוכה פרס הנובל דניאל כהנמן, שהוכיח כי רוב ההחלטות הכלכליות מתקבלות ב"מערכת 1" (המערכת האינטואיטיבית והמהירה) ורק אחר כך מקבלות הצדקה רציונלית.
הסדנה שמה דגש רב על "מיומנויות שאילת שאלות". לפי מחקרים שפורסמו ב-Harvard Business Review, שאלות מנוסחות היטב הן הכלי החזק ביותר לניהול וכיוון החשיבה של הצד השני.
לא נלמד רק "מה" לשאול, אלא נתרגל את הניסוח המקצועי שיגרום ללקוח להגיע למסקנה שאתם רוצים, בעצמו.
למה חשוב לבצע סימולציות ותרגול מעשי?
ידע תיאורטי אינו מספיק בלחץ של מו"מ בזמן אמת. לכן, שיטת ההנחיה שלנו משלבת סימולציות ותרגולים בקבוצה. מחקרים בתחום הלמידה ההתנסותית מוכיחים כי הטמעה של מיומנויות רכות (כמו מכירות) מחייבת תרגול אקטיבי כדי להפוך להרגל (Muscle Memory).
קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא הדרכת מכירות: