סדנת מכירות - מיומנויות טיפול בהתנגדויות מכירה


סדנת טיפול בהתנגדויות מכירה

בחלק ניכר מהמקרים אנשי מכירות מנהלים תהליך טיפול בהתנגדויות לקוח על ידי פניה לסימפטום ההתנגדות ולא לשורש ההתנגדות של הלקוח. בכך, תהליך טיפול בהתנגדויות לקוח במכירה "מפספס" למעשה לקוחות רבים ומקטין משמעותית את היקפי המכירה. מה אומרים כשמישהו אומר לך "לא רוצה"? או "לא עכשיו"? או "אתה יקר יותר?" בסדנת "טיפול בהתנגדויות מכירה" נלמד את אנשי המכירות וצוות שירות הלקוחות ושימור הלקוחות איך לטפל טוב יותר בהתנגדויות ולנצל את התנגדות הלקוח כדי להגדיל את המכירה ואת היקפי המכירות!

מימוש הכלים המקצועיים הניתנים בסדנת טיפול בהתנגדויות יכול להגדיל את אחוזי המכירה, להוריד משמעותית את אחוזי הנטישה של הלקוחות הקיימים, לבצע שימור לקוחות בצורה טובה יותר, לנהל שירות לקוחות אפקטיבי יותר וילמד את המשתתפים תבניות מצליחות לטיפול בהתנגדויות לקוח ולהגדלת היקפי המכירה בפועל.

בין הנושאים בסדנת "טיפול בהתנגדויות" מכירה:

  • 5 הכללים שעובדים בתהליך טיפול בהתנגדויות במכירה ובשירות!
  • תבניות מקצועיות לטיפול בהתנגדויות לקוח במכירה או בשירות לקוחות.
  • מודל לאיתור ההתנגדות האמתית של הלקוח ומיפוי "התנגדויות סרק".
  • תקשורת חיובית ומקרבת בתהליכי טיפול בהתנגדויות מכירה ושירות לקוחות.
  • עדכון ושיפור תסריט המכירה או תסריט שירות הלקוחות בארגון בהתאמה לכלים שנלמדו ותורגלו בסדנת טיפול בהתנגדויות מכירה.

שיטת הנחייה: סדנת טיפול בהתנגדויות מכירה משלבת הנחיה באמצעות מצגת, תרגולים בקבוצה וסימולציות ליישום. מומלץ לשלב בסדנא זו גם ציוד וידאו במעגל סגור לתיעוד וניתוח אופי הטיפול בהתנגדויות של נציג המכירות או נציגי שירות הלקוחות וכן, לנתח שיחות מוקלטות או תסריטי שיחת פגישות מכירה.

משך הסדנא: 3-6 שעות


אבחון מקדים בעזרת בקרת לקוח סמויכחלק מתהליך אבחון הארגון מקדים לסדנת טיפול בהתנגדויות לקוח או לסדנת מכירות בהנחייתנו, אנו ממליצים על עריכת בקרת לקוח סמוי בארגון. לקוח סמוי פרונטלי או לקוח סמוי טלפוני יכול לתת תמונת מצב מקצועית ושלמה על הארגון, עובדיו, חוויית הלקוח והשירות, שיטות המכירה, טיפול בהתנגדויות ועוד. סדנת טיפול בהתנגדויות מכירה מטעמינו תשלב את הממצאים אשר יעניקו למשתתפים חוות דעת אובייקטיבית מהשטח!  לפרטים נוספים על בקרת לקוח סמוי אנא לחץ/י כאן!


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא טיפול בהתנגדויות מכירה: