פרזנטציה אפקטיבית במכירה – דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

כל מוכר טוב חייב לעשות פרזנטציית מכירה אקטיבית על מנת להתנסות במוטיבים שונים של מכירה. קורסים רבים ברחבי הארץ אינם מספקים פרזנטציות אקטיביות, דבר שעלול בסופו של יום להביא לחוסר ניסיון אצל כל מי שלומד אצלם. פרזנטציה לא רק תעזור לכל אחד ואחת מכם לגרום ללקוחות להתמסר אליכם, ולתהליך המכירה לעבור להיות קל ופשוט. רק מי שמתנסה בפועל במכירות יכיר את כל האלמנטים החשובים, וידע בדיוק כיצד להתמודד עם כל בעיה שעלולה לצוץ. זה הזמן שלכם לקחת סדנת מכירות אשר תשים אתכם במרכז, ותספק לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת למכור ביעילות ובקלילות.

מהי פרזנטציה אפקטיבית וכיצד היא מועילה?

בתהליך של פרזנטציה אקטיבית כל אחד מכם מתנסה במכירות בפועל, ומתמודד עם תהליך מכירה באופן ישיר כבר במהלך הקורס. כך נוכל ביחד אתכם לנתח את הסיטואציה ולשים את היד על הדברים שהיו נכונים ומנגד גם על טעויות שחשוב שתכירו על מנת שלא יקרו גם במציאות.


היתרון המשמעותי ביותר של פרזנטציה אפקטיבית זה שהוא יכול לעלות לכל אחד מכם את הביטחון ולגרום לכם להכיר ביכולות האמתיים שלכם בתור מוכרים. כל אחד שמתנסה בפרזנטציה אקטיבית מרגיש הרבה יותר טוב אחריה, וכך הוא מגיע יותר מוכן למכירות המציאותיות אשר קורות בחנות או בבית העסק.

בנוסף פרזנטציה יוצרת ניסיון והיכרות ראשונית עבור חלק מהתלמידים עם תחום המכירות. לא מעט תלמידים מגיעים כאשר אין להם ניסיון מעמיק בתחום המכירות, וזוהי בעצם ההתנסות הראשונה שלהם עם התחום. זה חשוב מאוד להתנסות לפחות פעם אחת במכירה עוד לפני שמתחילים לחפש עבודה, על מנת שתוכלו לדעת בדיוק כיצד להתמודד עם סיטואציות שונות שעלולות לפקוד אתכם כבר בתחילת הדרך.

ואם לא די בכך, במהלך הפרזנטציה אנו מלמדים את התלמידים שלנו כיצד להניע את הלקוחות ולגרום להם להתעניין במוצרים שאותם אנו משווקים. הנעה היא הבסיס להצלחה בתחום המכירות, וככל שתהיו יותר מפולפלים ומקצועיים כך תוכלו להגדיר את עצמכם בתור מוכרים טובים. הפרזנטציה נועדה על מנת ללמד אתכם בדיוק את כל הנושאים האלה, ובכדי שבסופו של יום תצאו אל שוק העבודה כאשר כל הכלים המרכזיים נמצאים ממש בידיים שלכם ואתם רק צריכים להשתמש בהם בחוכמה.

באיזה שלב בקורס מכירות מתבצעת פרזנטציה אפקטיבית?

בקורסים שלנו אנו מספקים פרזנטציה אפקטיבית עבור כל אחד מהתלמידים לפחות פעם אחת. ברוב המקרים זה קורה באמצע או לקראת סוף הקורס כאשר לכל אחד ואחת מכם יש את הכישורים הנדרשים לצורך התמודדות עם ההשלכות השונות. אפשר לדמות את הפרזנטציה לסוג של מבחן אשר נועד לראות את הרמה שלכם בשלב מתקדם של הקורס, ולעזור לכם להתמודד עם המציאות שממש נמצאת במרחק נגיעה מכם.

כמובן שגם אם הפרזנטציה לא הולכת כמתוכנן אסור להיכנס למראה שחורה. הצוות המנוסה שלנו ידע לעזור לכם להפוך את כל נקודות התורפה לנקודות החזקות שלכם. זוהי הסיבה שכל אחד מהמוכרים שלנו משתלבים מהר מאוד בחברות מפתח משמעותיות בשוק הישראלי.

אז למה אתם מחכים? קורס מכירות יכול להפוך את עולמכם ולגרום לכם להיות מוכרים בשורה הראשונה. זה הזמן שלכם להפוך את התחביב שלכם למקצוע של ממש אשר יכול להכניס לכם לא מעט כסף. החוכמה היא לדעת לבחור את המקום שיספק לכם את כל הכלים להצלחה, ואצלנו אתם תקבלו את הכלים מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המכירות בישראל.


חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.