קורס מכירות מקצועי, מרוכז ובהתאמה מושלמת לצרכים שלך באימון אישי עם מאמן מכירות מסומך ובעבודה אישית 1/1. קורס מכירות באימון אישי יכשיר את איש המכירות בכלים, במיומנויות ובנושאים הרלוונטיים לשיטות המכירה, לאופי המכירה ולסוג המוצר או השירות הנמכר. קורס מכירות ללימוד ותרגול למשך 3 מפגשים ממוקדים, בתהליך בן 5 שעות של הדרכת מכירות מקצועית ופרטנית! את קורס המכירות באימון אישי אנו מציעים כיחידה שלמה במחיר מוזל (לפני מע"מ) לרוכשים דרך האתר ובנוסף, מעניקים לך את הספר "למכור!" או את הספר "להציג!" כמתנה מוערכת. הירשמו עכשיו, הצטרפו להצלחה!


  • קטגוריה: מוצרים ללימוד, תרגול והדרכת מכירות

תיאור

ב-iLEAD  להדרכת אנשי מכירות אנו מציעים קורס מכירות מקצועי באימון אישי עם מאמן מכירות לעבודה אישית 1/1, אשר יעניק לך את הכלים, המיומנויות והתרגול כדי לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך.

קורס מכירות באימון אישי כולל:

  • 3 מפגשים של קורס מכירות, הדרכת מכירות ואימון מכירות עם מאמן מכירות אישי בהתאם לצרכים שלך, עבודה ב-1/1!
  • 3-5 שבועות במהלכם מאמן המכירות יתלווה אליך, ידריך אותך ויעצים את מיומנויות המכירה שלך בהתאם לנקודות החוזק והחולשה שלך.
  • אנו נתאים את הנושאים, התכנים ושיטות הלימוד והמכירה בקורס המכירות לצרכים האישיים שלך: סוג המוצר או השירות, סגנון המכירה, נקודות החוזק והחולשה שלך והמטרות האסטרטגיות שהצבת! 
  • לאורך קורס המכירות ובין המפגשים, נבצע תרגילים, יישומים ומשובים מקצועיים אשר יתרמו ליישום ולהצלחה שלך.
  • אנו מציעים זמינות טלפונית בין המפגשים לייעוץ והכוונה בזמן אמת, הצטרפות לפגישת מכירה למתן משוב ולימוד אשר יכול להשפיע על מגוון הממדים בעבודתך והצלחתך.
  • בנוסף, הספר "למכור!" או את הספר "להציג!" בהם אנו עושים שימוש לאורך קורס המכירות, יינתן לך במתנה!

היתרון המרכזי של קורס מכירות באימון אישי הוא בכך שהוא בנוי לפי הצרכים של הלקוח ומאפשר עבודה אישית ותרגול תוך שימת דגש על המיומנויות האישיות ומיקסומן באופן מדויק להצלחה במכירה. ניסיוננו מלמד שהשתתפות בקורס מכירות באימון אישי מאפשר לימוד והתפתחות מואצת, לימוד ותרגול מיומנויות מכירה בצורה מדייקת לצרכים של איש המכירות ומאפשר ריכוז של חומרי קורס המכירות בהתאם לאבחון המקדים שנעשה בעבודה פרטנית ואישית.

מבנה קורס מכירות באימון אישי בדרך כלל יכלול את הנושאים הבאים:

  1. היכרות, תיאום ציפיות לתהליך ואבחון מקצועי. בחלקו הראשון של קורס המכירות באימון אישי נבצע היכרות ראשונית, נשוחח על התהליך, נגדיר מטרות ונבצע תיאום ציפיות.  כמו כן, אנו מעדיפים לתאם את המפגש הראשון כך שמאמן המכירות יוכל להצטרף אליך לפגישת מכירה או להאזין לשיחות המכירה של איש המכירות, כמובן במידת האפשר. כך, מאמן המכירות יוכל להציע לך משוב מקצועי ומבוסס וכן, לעצב את שיטת הדרכת המכירות בהתאמה המדויקת לצרכים שלך, אופי המכירה שלך וסוג המוצרים או השירותים שאתה מוכר.  בנוסף, יינתנו תרגילים לקראת המפגש הבא.
  2. מודל 6 השלבים למכירה. נפתח את המפגש בלימוד ותרגול של מודל 6 השלבים למכירה מוצלחת: מודל זה מציע לאיש המכירות מסלול מכירה פשוט וישים למכירה לכל לקוח ומאפשר ארגון של תהליך מכירה לשירות או מוצר ובמסגרת תסריט מכירה בנוי. מודל מכירות זה מכשיר תהליך שלם, החל בשלב ההכנה למכירה, דרך שלב יצירת הקשר לפי סגנונות תקשורת לקוח, הצגת המוצר והשירות, מיומנויות וכלים לטיפול בהתנגדויות ועד, לשלב סגירת המכירה. בנוסף, יינתנו תרגילים ליישום המודל לקראת המפגש הבא.
  3. שפת גוף, תקשורת אפקטיבית במכירה ושכנוע. לימוד ותרגול מיומנויות בשפת גוף במכירה, תקשורת אפקטיבית במכירות ושיטות ליצירת קשר, שכנוע והשפעה במכירה מוצלחתבמפגש זה נלמד ונתרגל כיצד נכון ליצור קשר חיובי עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים, נבחן את הדרך הטובה ביותר לפנות לכל לקוח ונעסוק בשיטות שכנוע והשפעה אשר יכולות לסייע לשכנע ולמכור לכל אדם. במפגש זה נלמד ונתרגל סימולציות יישומיות, גם באמצעות וידאו במעגל סגור. בנוסף, יינתנו תרגילים ליישום החומר לקראת המפגש הבא.
  4. הצגת המוצר / השירות וסימולציות מכירה יישומיות. בחלק זה נעסוק בשיטות הצגת המוצר והצגת השירות של איש המכירותנלמד כיצד נכון להציג את המוצר או השירות שלך, מהם הממדים המשפיעים בתהליכי קבלת ההחלטות של הקונה וכיצד נכון להעצים את היתרונות שתרצה להציג? כלים אלו, בשילוב תרגול אינטנסיבי מצולם ומישוב מקצועי, יוכלו לשפר בצורה משמעותית את מיומנויות המכירה. בנוסף, יינתנו תרגילים לקראת המפגש הבא.
  5. אסטרטגיות מכירה, קבלת הפניות בסגירת מכירה וסיכום תהליך. בחלק זה נעסוק בהיבט רחב יותר של אסטרטגיות המכירה שלך ונבחן כיצד תוכל להגדיל את היקפי המכירה, הן במיומנויות וכלים והן, בפיתוח אסטרטגית מכירה לפי הכלים בפירמידת המכירה המקצועית. מפגש זה יהיה מפגש ייעוצי מסכם, במהלכו נחדד ונחזק מיומנויות נדרשות ונציע מבט עסקי מצליח קדימה, להגדלת היקפי המכירה שלך, של העסק או הארגון.

היבטים לוגיסטיים – משך קורס המכירות ופרטים נוספים: 

  • משך קורס מכירות באימון אישי: קורס המכירות נמשך בסה"כ כ-5 שעות סה"כ ונפרס בדרך כלל על פני 3 מפגשים של קורס מכירות באימון אישי בני 1-1.5 שעות כל אחד וכן, בליווי וייעוץ טלפוני לאורך התהליך ובין המפגשים. את קורס המכירות באימון אישי אנו מנחים בפרק זמן של 3-5 שבועות במהלכם יש להשלים את התהליך במלואו. ניסיוננו מלמד שמיומנויות המכירה בקורס המכירות נלמדות בצורה הטובה ביותר בטווח זמנים זה ולכן, איננו מאפשרים את הארכתו.  
  • מיקום קורס מכירות באימון אישי: אנו מגיעים אליך ומעדיפים לבצע את אימון המכירות בסביבת העבודה הטבעית והרגילה שלך! לכן, המפגשים ייערכו במשרד החברה שלך או בכל מקום אחר אשר נח לך ללמוד, לתרגל וליישם מיומנויות וטכניקות מכירה. אם אימון המכירות ייערך בטווח נסיעה מחוץ ל"גדרה-חדרה" יש לקחת בחשבון תשלום נוסף.
  • ביטול הרשמה לקורס המכירות: קורס המכירות באימון אישי בהנחייתנו נמכר כיחידה שלמה ובעלות מוזלת לרוכשים דרך האתר. משתתפים בקורס יוכלו לבטל את הרשמתם בהתאם לחוק. בנוסף, אנו מאפשרים ביטול הרשמה גם לאחר המפגש הראשון ועד 48 שעות לאחריו ולקבל זיכוי מלא על יתרת הקורס.
  • ביטול או שינוי מפגש אימון מכירות במהלך קורס המכירות: אנו נערכים מראש למפגשים האישיים ודואגים לשמור על זמן פנוי להכנה והדרכה של אימון מכירות מקצועי ומסור. לפיכך, ביטול או שינוי מפגשים שנקבעו מראש דורשים הודעה של 48 שעות לפחות וללא עלות. ביטול או שינוי מפגש אימון מכירות בטווח שבין 24-48 שעות לפני המועד שנקבע יגרור דמי ביטול בסך 10% מגובה העלות הכוללת של אותו המפגש וביטול או שינוי של מפגש אימון מכירות בטווח של פחות מ-24 שעות יחויב בתשלום מלא.
  • תעודת בוגר: בוגרי הקורס אשר ישתתפו בכל המפגשים ויעמדו במטלות הקורס יזכו בתעודת "בוגר קורס מכירות" מטעם iLEAD ובחתימת מפתח הקורס, יניב שנהב. ניסיונם של המשתתפים הקודמים מלמד שמעבר לניסיון והכלים הנרכשים, תעודה זו מעניקה לבוגרים יתרון יחסי בקבלה לעבודה ולתפקידי ניהול צוותי מכירות.
  • מתנה למשתתפי הקורס: משתתפי קורס מכירות באימון אישי אשר נרשמו לקורס באמצעות האתר, יקבלו כשי את הספר "למכור!" לניהול תהליך המכירה המוצלחת, או את הספר "להציג!" למתן כלים להצגת מוצר או שירות בצורה מקצועית ומשכנעת. לאורך קורס המכירות נשעה שימוש בספרים אלו ונתרגל את המיומנויות הנלמדות בהם.
  • ט.ל.ח, המחיר לפני מע"מ

עם ביצוע ההזמנה תקבל מסמך אישור רישום לקורס מכירות באימון אישי ושאלון הכנה לקראת מפגשינו הראשון!

השלם את הרישום לקורס מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה!


קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: