מארז להדרכת סדנת שירות לקוחות או שיפור השירות


מבצע

מארז ההדרכה להנחית "סדנת שירות" או או סדנת "שיפור השירות" הינו מערך שיעור מוכן כקובץ להורדה המיועד למנהלים, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי צוותי מכירות, מנחי קבוצות, יועצים ארגוניים ומאמנים אישיים המעוניינים להדריך בהצלחה סדנת שירות או סדנת שיפור השירות בעסק או בארגון לסדנא בת 3-5 שעות. ערכת ההדרכה לסדנת שיפור השירות כוללת מצגת Power point מאורגנת, כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, הפניה למאמרים וידע נוסף וכל אלו כדי לאפשר לך להנחות את אנשי המכירות בצורה מעניינת, מקצועית ואשר מעניקה ידע וכלים להצלחה במתן שירות לקוחות מקצועי, אפקטיבי ונכון לעסק ולארגון.


  • קטגוריה: מוצרים ללימוד, תרגול והדרכת מכירות

מחיר:1350 927


קנה עכשיו!

תיאור

שירות לקוחות ושיפור השירות הינם מרכיב מרכזי וחשוב להצלחתם של עסקים, ארגונים ומספקי שירותים. שירות לקוחות לא מקצועי, עשוי לגרור נטישת לקוחות, ביקורות ופגיעה בדירוגים שונים. בעידן הנוכחי, בו הניידות של הלקוח בין עסקים וארגונים הפכה קלה ונגישה מתמיד, נציגי שירות הלקוחות מחויבים למתן שירות לקוחות איכותי, מקצועי ואשר מחזק את הקשר בין הלקוח לבין הארגון. מארז ההדרכה ל"סדנת שירות" יעסוק בנושאים המרכזיים בשירות לקוחות מקצועי ויציע לך סדנא מקצועית, מעניינת ויישומית להדרכת נציגי שירות לקוחות ואנשי מכירות.

  • משך הסדנא: 3-5 שעות 
  • מספר עמודים בערכת ההדרכה: 41
  • עזרים מצורפים: כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, כרטיסיות עבודה למשתתפים


  • מארז ההדרכה ל'סדנת שירות' הינו מארז מקיף ויסודי! משולבת במארז להדרכת סדנת שירות תיאוריות, כלים ותרגילים חווייתיים בשירות לקוחות מקצועי.
  • לערכה זו מצורפת מצגת סדנת שירות ומערך ההדרכה מסונכרן עימה לשימושך.

תוכן מארז ההדרכה:

•רציונל, מטרות, אופי ודגשים למערך ההדרכה 'סדנת שירות'

•חלק א' – איפיון ועיסוק במספק השירות, נציג שירות לקוחות אשר נותן שירות ללקוח.

•חלק ב' – איפיון ועיסוק מקבל השירות - הלקוח.

•חלק ג' – מרכיבי השירות האפקטיבי, איך נכון לתת שירות לקוחות וכיצד לבצע תהליכי שיפור השירות. 

•נספח הפניה לסרטונים בנושא 'שירות לקוחות'

•נספח הפניה למקורות ידע בנושא 'שירות לקוחות'

•נספחים מתודיים ל'סדנת שירות'

ערכה זו מומלצת עבור:

  • נציגי שירות לקוחות, נציגי שימור לקוחות, אנשי מכירות, מנהלי שירות או אנשי שירות לקוחות לשיפור מיומנויות שירות ומכירה.
  • יועצים ארגוניים / מנחי קבוצות או מנהלים המעוניינים להנחות סדנת שירות מקצועית בנושא "שירות אפקטיבי" או סדנאות בנושאי שירות לקוחות, או "שיפור השירות".
  • מנהלי הדרכה או מנהלי משאבי אנוש המעוניינים להכשיר מנהלים בתהליכי פיתוח מנהלים או קורס ניהול, עובדים או משתתפים בתהליך עיצוב מדיניות שירות לקוחות בארגון.

דגשים:

  • עם ביצוע התשלום באתר המארז להדרכת "סדנת שירות" יהיה זמין עבורך להורדה.
  • לנוחיותך, הקבצים נשמרו בתיקיית ZIP, למידע נוסף על תיקיית ZIP. בנוסף, נשמח לשלוח אליך את הקבצים בפורמט רגיל בדואר אלקטרוני, אנא צרו קשר כאן!
  • נשמח לסייע ברעיונות ותמיכה לאחר קניית ערכות ההדרכה.
  • הקניה והשימוש במוצרי החנות בהתאם ובכפוף לתנאי תקנון.
  • ט.ל.ח
  • סדנת "שיפור השירות" | "סדנת שירות"
  • קורס שירות לקוחות



קרא/י במאמרים בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: