הספר "להציג!" הינו מחברת עבודה ללימוד עצמי אשר יעניק לאיש המכירות את הכלים, המיומנויות והתרגול בהצגת מוצרים, שירותים ורעיונות בפני לקוחות. הספר "להציג!" בנוי כמחברת עבודה ללימוד, תרגול ויישום הכלים במכירה וישפר את שיטות המכירה של איש המכירות, מיומנויות ההצגה האפקטיבית, שפת גוף, העברת נושא ויכולות הטיפול בהתנגדויות. בעזרת הספר "להציג!" תהליך המכירה של איש המכירות תהיה מאורגנת, מקצועית ומשכנעת. הספר "להציג!" לאנשי מכירות מוצע למכירה בקובץ PDF אשר תוכלו להוריד, להדפיס ולתרגל מיד בסוף הרכישה לשימוש אישי בלבד.


  • קטגוריה: מוצרים ללימוד, תרגול והדרכת מכירות

מחיר:99


קנה עכשיו!

תיאור

הספר "להציג!" יעניק לאיש המכירות את הכלים, המיומנויות והתרגול בהצגת מוצרים, שירותים ורעיונות בפני לקוחות. הספר "להציג!" בנוי כמחברת עבודה ללימוד, תרגול ויישום הכלים במכירה וישפר את שיטות המכירה של איש המכירות, מיומנויות ההצגה האפקטיבית, שפת גוף, העברת נושא ויכולות הטיפול בהתנגדויות. בעזרת הספר "להציג!"תהליך המכירה של איש המכירות תהיה מאורגנת, מקצועית ומשכנעת.

הספר "להציג!" הינו כלי לימוד ותרגול חובה לכל איש מכירות, או נציג שירות לקוחות שכן הוא מציע כלים ורעיונות לארגון וסידור מיומנויות ההצגה של כל מוצר, שירות או רעיון.

מספר עמודים: 144

הספר יורד בקובץ PDF מיד בסוף הרכישה, לקריאה, תרגול ויישום מיידי. הקובץ מיועד לשימוש אישי בלבד. לרכישת רישיון שימוש למספר משתתפים יש לבחור את מספר העותקים המתאים בשלב הרכישה (בחר/י את מספר המשתתפים בערך ה"כמות" בחנות), כך שכל עותק מהווה רישיון שימוש אחד בלבד ולהדפסת עותק אחד בלבד.

הספר "להציג!" מעניק כלים ותשובות בנושאים הבאים:

  • מהן הפעולות שכל איש מכירות מקצועי עושה עוד בשלב הפיתוח והכתיבה של הצגת המוצר או השירות ורוב אנשי המכירות מפספסים?
  • היכן, על פי מחקרים, מומלץ להשקיע את עיקר תשומת הלב בשלב הצגת המוצר או השירות בפני לקוחות: בממד המילולי (מה אני אומר), בממד הווקאלי (שימושי קול ושפה בעת ההצגה) או בממד הוויזואלי (שפת גוף ותנועה במרחב)? ואיך נכון לבצע כל אחד מהממדים בהצלחה כך שתהליך המכירה ייעשה בצורה מקצועית ומשכנעת?   
  • כיצד על איש המכירות להתמודד ולטפל בהתנגדויות בעת הצגת המוצר או השירות?
  • איך ניתן להוריד את רמת "חרדת הבמה" של איש המכירות לשלב הצגת המוצר או השירותים ואילו כלים מומלצים כדי להימנע מכך?

הספר "להציג!" מרכז במקצועיות ידע וכלים בהצגת נושא, מוצר, שירות או רעיון ונותן כלים ומיומנויות לפרזנטציה אפקטיבית, בתכנון וניהול שלב הצגת המוצרים או השירותים, בכלים ומיומנויות לשפת גוף נכונה בעת ההצגה, בטיפול בהתנהגויות לקוח או התנגדויות כמירה ובשיפור הביטחון של איש המכירות בשלב ההצגה. הספר "להציג!" מנוסח בצורה בהירה ומעוצבת ומזמין ולימוד, תרגול ויישום לאנשי המכירות אשר צפויים לשפר את מיומנויות ההצגה והמכירה להצלחה!


חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

  • ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344
  • מעוניינים להנחות סדנת דיבור בפני קהל ושפת גוף בעצמכם? להורדת מארז להנחית סדנת דיבור בפני קהל ושפת גוף, לחץ/י כאן!
  • קריאה ותרגול בספר מיועד לשימוש אישי בלבד ובכפוף לתקנון ולזכויות יוצרים.
  • ט.ל.ח

קרא/י במאמרים בנושא פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף: