ב-iLEAD להדרכת אנשי מכירות אנו מציעים תהליך הדרכת מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות לעבודה אישית 1/1 אשר יעניק לאנשי המכירות את הכלים, המיומנויות והתרגול המקצועי בתחומים הנדרשים. תיאום אימון מכירות עם מאמן מכירות מוסמך יסייע לך בקבלת כלים מקצועיים למכירה, בקבלת משוב על נקודות החוזק והחולשה שלך בתהליך המכירה ויעזור לך בניהול המכירה ובהגדלת היקפי המכירה וכל זאת, בעבודה אישית, ממוקדת ומדייקת לצרכים שלך!


  • קטגוריה: מוצרים ללימוד, תרגול והדרכת מכירות

אימון מכירות עם מאמן מכירות 1/1:

תיאור

ב-iLEAD להדרכת אנשי מכירות אנו מציעים הדרכת מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות לעבודה אישית 1/1 אשר יעניק לאיש המכירות את הכלים, המיומנויות והתרגול המקצועי בתחומים ובנושאים הנדרשים לעבודת המכירות שלך. תיאום אימון מכירות עם מאמן מכירות מוסמך יסייע לך בקבלת כלים מקצועיים למכירה, בקבלת משוב מקצועי ואישי על נקודות החוזק והחולשה שלך בתהליך המכירה ויעזור לך בניהול המכירה המוצלחת ובהגדלת אחוזי ההצלחה. 

נושאי המפגשים לאימון המכירות 1/1:

את נושאי המפגשים לאימון המכירות אנו בדרך כלל מסכמים בשיחה טלפונית מקדימה, במהלכה אנו עורכים אבחון קצר וממוקד. השיחה המקדימה שנבצע, יחד עם שאלון קצר שתמלא מראש, יאפשר לנו ללמוד על הצרכים שלך,על אופי העבודה שלך, שיטות המכירה ותחומי האתגר בהם נדרש תרגול, חיזוק ומתן כלים להעצמת מיומנויות המכירה שלך. כמו כן, בחלק הראשון של המפגש נבצע סימולציית מכירה מקצועית לאבחון ועיצוב הנושאים שנעבוד עליהם בתהליך אימון המכירות בהנחייתנו.

בין הנושאים במפגשי אימון מכירות 1/1:

  1. מפגש בנושא מודל 6 השלבים למכירה מוצלחת. נפתח את המפגש בלימוד ותרגול של מודל 6 השלבים למכירה מוצלחת: מודל זה מציע לאיש המכירות מסלול מכירה פשוט וישים למכירה המאפשר פניה ומכירה לכל לקוח ומציע שיטה לארגון של תהליך המכירה במסגרת מודל ותסריט מכירה בנוי. מודל מכירות זה מכשיר תהליך שלם, החל בשלב ההכנה למכירה, דרך שלב יצירת הקשר לפי סגנונות תקשורת לקוח, הצגת המוצר והשירות, מיומנויות וכלים לטיפול בהתנגדויות ועד, לשלב סגירת המכירה. בנוסף, יינתנו תרגילים ליישום המודל לקראת המפגש הבא.
  2. מפגש בנושא שפת גוף ותקשורת אפקטיבית במכירה ושכנוע. לימוד ותרגול מיומנויות בשפת גוף במכירה, תקשורת אפקטיבית במכירות ושיטות ליצירת קשר, שכנוע והשפעה במכירה המוצלחתבמפגש זה נלמד ונתרגל כיצד נכון ליצור קשר חיובי עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים, נבחן את הדרך הטובה ביותר לפנות לכל לקוח ונעסוק בשיטות שכנוע והשפעה אשר יכולות לסייע לשכנע ולמכור לכל אדם. במפגש זה נלמד ונתרגל סימולציות יישומיות, גם באמצעות וידאו במעגל סגור. בנוסף, יינתנו תרגילים ליישום החומר לקראת המפגש הבא.
  3. מפגש בנושא "סגנונות תקשורת במכירה". היכרות עם מודל סגנונות תקשורת במכירה מאפשר פנייה מקצועית ומהירה לליבו של הלקוח הפוטנציאלי לפי דפוס התקשורת שלו. את המפגש בנושא סגנונות תקשורת במכירה נתחיל באבחון סגנון התקשורת האישי שלך, לאחר מכן ננתח את סגנונות התקשורת של הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלך ולבסוף, נלמד ונתרגל כלים יישומיים למכירה לכל דפוס תקשורת. 
  4. מפגש בנושא הצגת המוצר / השירות וסימולציות מכירה יישומיות. במפגש זה נעסוק בשיטות הצגת המוצר והצגת השירות של איש המכירותנלמד כיצד נכון להציג את המוצר או השירות שלך, מהם הממדים המשפיעים בתהליכי קבלת ההחלטות של הקונה וכיצד נכון להעצים את היתרונות שתרצה להציג? כלים אלו, בשילוב תרגול אינטנסיבי מצולם ומישוב מקצועי, יוכלו לשפר בצורה משמעותית את מיומנויות המכירה. בנוסף, יינתנו תרגילים לקראת המפגש הבא.
  5. מפגש בנושא "טיפול בהתנגדויות מכירה". מה אומרים כשלקוח פוטנציאלי אומר לך "לא רוצה"? או "לא עכשיו"? או "אתה יקר יותר?" במפגש בנושא "טיפול בהתנגדויות מכירה" נעסוק באבחון ומיפוי ההתנגדויות השכיחות למוצרים או השירותים שאותם אתה מוכר, נלמד ונתרגל תבניות לטיפול בהתנגדויות מכירה ונבצע התאמה לתסריט המכירה או תסריט שימור הלקוחות בעסק או בארגון שלך. 
  6. מפגש בנושא אסטרטגיות מכירה.  במפגש זה נעסוק בהיבט רחב יותר של אסטרטגיות המכירה שלך ונבחן כיצד תוכל להגדיל את היקפי המכירה, הן במיומנויות ובכלים והן, בפיתוח אסטרטגית מכירה לפי פירמידת המכירה המקצועית. מפגש זה יהיה מפגש ייעוצי אשר במהלכו נחדד ונחזק מיומנויות נדרשות ונציע מבט עסקי מצליח קדימה, להגדלת היקפי המכירה - שלך, של העסק או של הארגון.

היבטים לוגיסטיים – הדרכת מכירות במפגשי אימון מכירות אישי 1/1: 

  • משך המפגשים באימון אישי: באפשרותך להזמין מפגש אחד בהיקף של עד 3 שעות אימון מכירות, שני מפגשים בהיקף של עד 5 שעות אימון מכירות בעלות מוזלת, או סדרה של שלושה מפגשים בהיקף של עד שמונה שעות אימון מכירות בעלות מוזלת מאוד. 
  • מיקום הדרכת מכירות באימון אישי: אנו מגיעים אליך ומעדיפים לבצע את אימון המכירות בסביבת העבודה הטבעית והרגילה שלך! לכן, המפגשים ייערכו במשרד החברה שלך או בכל מקום אחר אשר נח לך ללמוד, לתרגל וליישם מיומנויות וטכניקות מכירה. אם אימון המכירותייערך בטווח נסיעה מחוץ ל"גדרה-חדרה" יש לקחת בחשבון תשלום נוסף.
  • ביטול הרשמה: הדרכת המכירות באימון אישי בהנחייתנו נמכר בעלות מוזלת לרוכשים דרך האתר. אנשי מכירות בהדרכת מכירות באימון אישי יוכלו לבטל את הזמנתם בטווח של 48 שעות לפחות לפני מועד המפגש שנקבע ולקבל זיכוי מלא עבור התשלום שביצעו. אם כבר התקיימו מפגשי אימון אישי, תחויבו רק על החלק היחסי ובהתאם לחבילת השעות המוצעת באתר.
  • ביטול או שינוי מפגש אימון מכירות: אנו נערכים מראש למפגשים האישיים ודואגים לשמור על זמן פנוי להכנה והדרכה של אימון מכירות מקצועי ומסור. לפיכך, ביטול או שינוי מפגשים שנקבעו מראש דורשים הודעה של 48 שעות לפחות וללא עלות. ביטול או שינוי מפגש אימון מכירות בטווח שבין 24-48 שעות לפני המועד שנקבע יגרור דמי ביטול בסך 10% מגובה העלות הכוללת של אותו המפגש וביטול או שינוי של מפגש אימון מכירות בטווח של פחות מ-24 שעות יחויב בתשלום מלא.
  • אנו ממליצים למשתתפים באימון אישי להדרכת מכירות לרכוש גם את הספר "למכור!" לניהול תהליך המכירה המוצלחת ואת הספר "להציג!" לניהול הצגת המוצרים והשירותים בהצלחה! לאורך הדרכת המכירות אנו עושים שימוש בספרים ומתרגלים את המיומנויות המוצגות בהם.
  • ט.ל.ח
  • עם ביצוע ההזמנה באתר תקבל מסמך אישור רישום והפניה לשאלון הכנה לאימון מכירות.

השלם את הרישום לאימון מכירות עם מאמן מכירות אישי 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה!