הספר "למכור!" הינו מחברת עבודה ללימוד, תרגול ויישום של קורס מכירות להדרכת אנשי מכירות בהדרכת חברת iLEAD. הספר "למכור!" ילמד את איש המכירות מודל בן 6 שלבים למכירה מוצלחת: ראשית בשלב ההכנה למכירה, דרך שלב הצגת המוצר בצורה מקצועית ועד החתימה וסגירת המכירה בהצלחה. הספר "למכור!" הוא מקור ידע, לימוד ותרגול לכל איש מכירות מתחיל או איש מכירות וותיק, לנציגי שירות לקוחות, שימור לקוחות ובעלי עסקים שכן הוא מסדר את תהליך המכירה למסלול מובנה, ישים ומצליח וייסע בתהליך מכירת מוצרים, שירותים ורעיונות וכן, להשפעה, שכנוע וטיפול בהתנגדויות. הספר למכור! הינו כלי תרגול מומלץ ואפקטיבי ללימוד ותרגול מיומנויות מכירה, שכנוע, טיפול בהתנגדויות ומכירה. הספר "למכור!" לאנשי מכירות מוצע למכירה בקובץ PDF אשר תוכלו להוריד, להדפיס ולתרגל מיד בסוף הרכישה לשימוש אישי בלבד.


  • קטגוריה: מוצרים ללימוד, תרגול והדרכת מכירות

מחיר:99


קנה עכשיו!

תיאור

הספר קורס מכירות ללימוד עצמי "למכור!" יחשוף את איש המכירות למודל ברור, ישים ומקצועי בתהליך המכירה המוצלחת. הוא כולל 6 שבלים במכירה החל בשלב ההכנה המקדימה לפני המכירה, דרך מיומנויות ביצירת הקשר עם הלקוח לפי סגנונות תקשורת במכירה, מציע כלים ורעיונות להצגת המוצר בצורה מקצועית, יחשוף את איש המכירות לפירמידת המכירה ושיטות מכירה מקצועיות ויסיים במתודות מקצועיות לסגירת מכירה בהצלחה ולקבלת הפניות ללקוחות ולידים נוספים.

מספר עמודים: 118

הספר יורד בקובץ PDF מיד בסוף הרכישה, לקריאה, תרגול ויישום מיידי. הקובץ מיועד לשימוש אישי בלבד. לרכישת רישיון שימוש למספר משתתפים יש לבחור את מספר העותקים המתאים בשלב הרכישה (בחר/י את מספר המשתתפים בערך ה"כמות" בחנות), כך שכל עותק מהווה רישיון שימוש אחד בלבד ולהדפסת עותק אחד בלבד. 

ספר קורס המכירות "למכור!" יעניק כלים ומיומנויות בנושאים הבאים:

  • מדוע שלב ההכנה במכירות הוא השלב החשוב ביותר לפני המכירה ומה לתרגל לפני המכירה ואשר רוב אנשי המכירות לא עושים?
  • מהם "סגנונות תקשורת" במכירה, איך ניתן לאפיין דפוסי תקשורת של לקוחות במכירה פרונטאלית או טלפונית ואיך תרגול של "סגנונות תקשורת" במכירה יכול לחזק משמעותית את היקף המכירות המוצלחות שלך?
  • איך מבצעים "זיהוי הצרכים והרצונות של הלקוח" בתהליך המכירה ואיך לימוד, תרגול ויישום הנושא יכול להכפיל את היקף המכירות שלך? מה החשיבות של שאילת שאלות מנחות במכירה ואיך עושים זה נכון?
  • מהי "פירמידת המכירה" ואיך היא קשורה לתכנון אסטרטגיות מכירה מקצועיות בעיצוב המוצרים והמכירות לעסק שלך?
  • כיצד נכון לטפל בהתנגדויות מכירה ואיך ניהול התנגדויות הלקוח בצורה מקצועית יכול להגדיל את היקף המכירות בהתאמה?

הספר "למכור!" מרכז במקצועיות ידע וכלים במכירות שפותחו והודרכו במתכונת קורס מכירות ובאימון אנשי מכירות בהצלחה. הוא כתוב בצורה בהירה, מזמינה ומעוצבת ומשלב תרגולים להעצמת אנשי המכירות וליישום המידע והכלים לניהול תהליך המכירה בשטח.


חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

  • ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344
  • קריאה ותרגול בספר מיועד לשימוש אישי בלבד ובכפוף לתקנון ולזכויות יוצרים.
  • ט.ל.ח