03 Apr
03Apr

עקרון מספר 8: יד על הדופק כל העת

אנו חיים בעולם דינמי של שינויים מהירים בתחומי התקשורת והטכנולוגיה. האדם אשר הינו צרכן ולקוח מוקף שינויים וגירויים. איש מכירותמצליח הוא זה אשר ער לשינויים ומתאים את עצמו לשינויים אלו בכל האופנים – מחירים, התנהלות, עיצוב, קהל לקוחות, פלחי השוק השונים.

דוגמא טובה לכך אני יכול לתת מעולם הדרכת המכירות שאנו מבצעים.במסגרת סדנאות המכירה שלנו אנו פוגשים לכל הפחות מאות משתתפים בכל שנה. חלק ניכר מאנשי המכירות שעברו אצלנו סדנאות מיישמים את הכלים שקיבלו, וממשיכים הלאה בשגרת היום. מיעוט קטן יוצר איתי ועם שאר הצוות קשר כמעט קבוע – אי מיילים, טלפונים, הירשמות לרשימת התפוצה וכן הלאה... בכל פעם מחדש הם מבקשים לקבל תבניות חדשות למכירה, כלים נוספים לטיפול בהתנגדויות, ידע חדש שיוכלו לעשות בו שימוש על מנת לקדם את המיומנויות שלהם ולוודא שימכרו יותר!

קשה לי לקבוע באופן נחרץ שאלו מוכרים בוודאות יותר, אולם אני בהחלט יכול לקבוע בלב שלם שאלו שמבקשים להישאר מעודכנים מולי ומול חבריי לצוות, עושים זאת גם מול מקומות נוספים – ספקים, מתחרים, לקוחות ועוד. מכאן, אנשי מכירות יקרים, אני סמוך ובטוח שהיכולת של אנשי המכירות הללו למכור גדולה יותר! ה"רעל" בעיניים, הרצון ללמוד ולהחכים, השאיפה להתפתח וכמובן – היד על הדופק עושים את שלהם.

טיפ מהמדריך: הייה הראשון לדעת. אל תשב על הגדר ואל תישאר מאחור! עולם המוצרים שאותו אתה מקדם ועולם הכלים במכירות נמצאים בהתפתחות תמידית. הייה הראשון להתעדכן בכל שינוי במוצרים שלך ובמקבליו אצל המתחרים והראשון לקבל כלי נוסף שנוצר עבורך.


הירשם לקורס מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה! הירשם לקורס מכירות באימון אישי באתר ובמחיר מוזל, לחץ כאן!


חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344

סדנאות ILEAD להדרכת אנשי מכירות:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא הדרכת מכירות:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא טיפול בהתנגדויות מכירה:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי:

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: