המתנה המושלמת למנהלים

לפחות פעמיים בשנה מעסיקים ומנהלי משאבי אנוש מוצאים עצמם תרים ללא הרף אחר המתנה המושלמת למנהלים שלהם לחגים. אבל המירוץ הזה אחר המתנה המושלמת לא נגמר בראש השנה ובפסח. אם תחשבו על זה טוב תגלו כי למעשה כל השנה אנו מציינים בארגון ארועים שונים, וכל פעם מחדש צריך לחשוב על מתנה מיוחדת שתתאים את עצמה לאופי האירוע, ויותר חשוב למי שמקבל אותה. כן כאלו הם ימי הולדת, לידה, חמישי שמח, רילוקיישן, תמריצים ועמידה ביעדים, ומה לא?... ואלו הם רק קמצוץ קטן מתוך רשימת האיוונטים הפנים ארגוניים השנתיים המוזמנים לכם.מתנה כאמצעי לביטוי הערכהבמשאל קצר בקרב מנהלים כדי לברר מה גורם להם אושר בעבודתם, תגלו כי התשובה עשויה להתחלק למספר גורמים ביניהם שכר, הגשמה עצמית, סביבת עבודה והאנשים שעובדים איתם. אז אם אתם שייכים לאותם חברות וארגונים הדוגלים בגישה "עובד טוב הוא עובד מרוצה" ודואגים לפיכך להשקיע ברווחתו, הרי שתיזכו מעובדיכם לציון גבוה על יחס אישי ועל הידיעה שמישהו חושב עליהם וזוכר אותם גם אחרי החגים. לרוב מי שאמונים על בחירה והתאמת מתנות לעובדים הם מנהלי משאבי אנוש ורווחה, והם עד לפני שנים לא רבות נאלצו להתמודד עם מבחר מצומצם למדי מתוך קטלוגים מודפסים, ובואו נודה על האמת, לא ממש מפתים. היום הדברים השתנו. ויחד עם ההבנה כי המתנה המושלמת למנהלים אמורה להוות אמצעי לביטוי הערכה. התחילה להתפתח חשיבה שהיא מחוץ לקופסה והדואגת לחפש את מה שאינו בהכרח מתבטא במתנה פיזית, אלא בכזו שתביא לתועלת נרחבת יותר.

רעיונות עבור המתנה המושלמת למנהלים חשיבה מן הסוג הזה מביאה אותנו להענקת המתנה המושלמת למנהלים ההופכת יותר סוג של חוויה, זאת מבלי קשר לערכה החומרי בלבד. כן נכון ישנם מנהלי כוח אדם שדואגים לתת קופונים לארוחת בוקר, או לבילוי בספא. אבל אם אם מחפשים מתנה שתיתן ערך מוסף למנהל שלכם, ואולי גם על הדרך תשפר את יכולותיו שמהם ימשיך להנות האירגון שלכם. אז מה דעתכם על הענקת ערכות הדרכה, או מארזי הדרכה לסדנאות שונות המפתחות את יכולותיו של המנהל. סדנה בנושא תקשורת בינאישית, שירות לקוחות, ניהול זמן ועוד.אפשרות אחרת היא להעניק משחק קופסה, כזה שכל בני המשפחה או החברים של המנהל יכולים לשחק בו יחד. אין ספק כי בעידן הדיגיטלי הנוכחי בו מעטים מבינינו יושבים יחד מבלי שכל אחד מאיתנו בוהה במסך שלו, הבילוי החברתי הפך ללוקה בחסר גדול מאוד. לכן משחק יצירתי המביא לידי ביטוי את אופיו ומעורבותו של כל אחד ואחד, יכול להפוך כל מפגש לחוויה מעצימה, מהנה ונעימה, כזו שבודאי תרצו לחזור עליה שוב, ואשר תחזיר אתכם במידה רבה לימים עברו בהם אנשים נהגו לחלוק חוויות.


בזכות עבודתנו עם ארגונים רבים בתהליכי ייעוץ ופיתוח ארגוני, סדנאות למנהלים, קורס מכירות, אנו ממליצים על ערכת "האופק היומי שלי!" כשי לעובדים, מתנה מקורית, או מתנה לעובדים ומנהלים. לפרטים נוספים ולהצעת מחיר אנא צרו קשר בלינק המצ"ב.