איך מוכרים טוב יותר ב zoom ?

איך מוכרים טוב יותר ב zoom

לא מעט דברים השתנו בחיים שלנו עם פרוץ מגפת הקורונה, החל מבדיקות חום בכניסה לסופרים וד לעבוד מהבית. אך גם הבידוד שחזר לא מעט אל חיינו תפס חלק לא קטן גם בעולם המכירות, כשתחום זה יותר מוכר ללקוחות בתוך הקניונים, בעמדות המכירה ואפילו שיחות הטלפון. אבל במציאות של מגפת הקורונה המינימום שאנשי מכירות יכולים לעשות, הוא ללמוד איך למכור מרחוק ואיך לעשות את זה טוב גם דרך הזום. רוצים לדעת איך למכור טוב יותר ב zoom? במאמר הבא.

מכירה מרחוק - להרגיש קרוב

במעמד מכירה לצד הקונה יש לא מעט חששות ושאלות, חלק לא קטן מהקונים עלול גם לא לשאול שאלות מנדנדות ואולי אף לוותר על המוצר. נתון זה רלוונטי וחשוב עוד יותר כאשר אנחנו עוסקים בשיחות מכירה שמתבצעות באמצעות zoom, אלו נחשבות לקצרות יותר משאר שיחות המכירה הפרונטלית. בעקבות כל אלו בדקו מול הקונים שלכם שאלות, האם ניסו מוצר דומה אבל אחר? האם התנסו בתכשירים מהסוג הזה? שאלות אלו חשובות מכיוון שהן יראו לא רק על הרצון שלכם למכור, אלא גם על האנושיות שלכם והרצון לעזור ללקוח ולא ''לתקתק'' אותו ולמכור את המוצר. בייחוד כאשר אנחנו מדברים על מכירות בזום והרגשת הריחוק שיכולה לבוא עם מסך שמפריד. 

מכירה בזום - כמעט אמיתי

מכירות בזום יכולות להצריך לא מעט אימוני מכירות, חלק מאימונים אלו יהיו מלווים גם באימון והבנה של תנועות גוף ונינוחות בפגישה, אך יחד עם אלו גם היבטים שונים של שפת גוף.אלמנטים אלו חשובים בדיוק כמו בפגישה אמיתית, מכיוון שאנו יכולים ללמוד לא מעט דברים מהלקוח שלנו כאשר הוא נע באי נוחות כשאנחנו מפזרים עליו מידע שלא ביקש, או את המבט של לקוח פוטנציאלי אל עבר מוצר מסויים בזמן שהוא נכנס אל החנות. אלו אולי יכולים להילמד במהירות בזמן מכירה פרונטלית ו''רגילה'', אבל כאשר אנחנו עוסקים במכירה מרחוק הבנה של שפת גוף צורת הנינוחות אל מול המצלמה, יכולים להיות קריטיים בקידום העסקה. לכן אם עוד לא החלטתם לקחתם אימון מכירות בזום, השתדלו לתת דגש לצורת הישיבה שלכם בזמן הפגישה שתראה נינוחה ושלווה ,נסו לשמור על קשר עין עם הלקוח.

אימון מכירות

אז איך לעשות מכירות בזום? צורת המכירה בזום הביאה ללא מעט אתגרים ושינוים חדשים, אלו דורשים שינוים יצרתיים ומגוונים עבור לא מעט עסקים. אחד הדברים שאכן יכולים לעזור למכירה מרחוק או דרך הזום, הוא אימון מכירות אשר יכול לתת מענים למגוון בעיות העולות עם מכירה בזום. אימון מכירות טוב יכול להועיל לא רק למכירה במסגרת הזום אלא גם כחלק מסט כלים של מכירה פרונטלית ולרוב יהיה כולל:

* שפת גוף במכירות באמצעות זום - שימוש נכון בשפת הגוף מול המצלמה(דבר שחדש ללא מעט אנשי מכירות), קריאה וזיהוי של הלקוח מבעד למצלמה וניתוח נכון של הבעות הפנים שלו. 

*יצירת אמון במכירות זום - במכירה פרונטלית נוכל למצוא מכנה אחד או שתיים משותפים עם הלקוח שלנו ולזכות במעט מן האמון שלו, אבל כאשר אנחנו מדברים על מכירה דרך הזום הדבר הופך למאתגר יותר. 

*העברת מסרים במכירה בזום - זמן שיחה בזום נחשב לשיחה די קצרה בין נותן שירות או מוכר למקבל השירות, לכן אימון מכירות טוב ייתן דגש על העברת מסרים נכונה ומסודרת. 

*תסריט מותאם למכירות מרחוק ולמכירה בזום - ללא מעט חברות מכירה ישנו תסריט מכירה מוכן המגיע עם המוצר/שירות, באימון מכירות לזום תקבלו מענה גם לזה. חשוב לזכור כי אמנם אימון מכירות יכול להיחשב כהוצאה לעיתים לא קטנה, אך משתלמת ללא מעט אנשי מכירות שגם אינם עובדים דרך הזום.

מעוניינים לדעת איך למכור בזום? צרו קשר עכשיו והזמינו את סדנת מכירות בזום