איך למכור בזום?

איך למכור בזום? 

מגפת הקורונה שינתה לא מעט מההרגלים שלנו, החל מהתנהלות בקפסולות או בכל מיני מגבלות ועד לקנייה מקוונת של מגוון רחב של מוצרים. קניות באינטרנט הפכו להיות אחד מהגורמים המשמעותיים שהשתנו בחיים שלנו, אם בעבר היינו רוכשים מוצרי מזון או חשמל בעיקר דרך חנויות בקניון או במרכזי המסחר, היום רוב הישראלים עושים את הקניות לבית שלהם דרך מגוון אפליקציות ואתרים. אבל כשאנחנו מדברים על מכירת מוצרי איכות, בין אם אנחנו מוכרים סדנאות ובין אם אנחנו מוכרים גאדג'ט מקורי שייצרנו בעצמנו, היום חשוב גם שנדע איך למכור ב zoom . 

הכר את האפליקציה 

מכירות בזום יכולות להפוך לדבר לא פשוט, אם אתם לוקים בצד הטכני באפליקציה. לכן לפני שאתם מתאמים פגישה תוודאו שאתם מכירים את התוכנה, תבדקו את המיקרופון שלכם ואת המיקום של המצלמה ובדקו את האיכות שלהם. כמובן שמלבד למקם את עצמכם בצורה רצינית מול המצלמה ובקרבה מספקת אל המיקרופון, תוכלו גם לשנות את הרקע שמאחוריכם. מצב זה נמצא  באזור ההגדרות (''settings'') שם תוכלו להחליף את הרקע מאחוריכם למשרד או לכל מקום אחר שתרצו, כמובן שתוכלו להתאים את זה לאווירה אותה תרצו להנכיח בשיחה. מלבד לאלו תבדקו את לחצני המיקרופון, וודאו מתי אתם מדברים ומתי לא ובמידת הצורך תשתמשו בצ'ט אם הלקוח שלכם מתקשה בהפעלת המיקרופון שלו.  דבר אחרון לפני שאתם קובעים פגישת כדי למכור בזום, ייצרו לעצמם מפגש או שתשלחו הזמנה למפגש עם מכר ותוודאו שאתם יודעים להוסיף את הפגישה בזום לקלנדר שבסמארטפון ואיך לשלוח את לינק הפגישה. 

וירטואלי אבל אנושי 

הפגישה בזום יכולה להיעשות ממרחקים עצומים, אבל הדבר הזה לא אומר שהאנושיות שלכם אמורה להיעלם כאשר אתם מוכרים דרך הזום. זכרו כי פגישה בזום אמורה להתנהל כמו פגישה רגילה לכן הגיעו בבגדים המכבדים פגישת מכירה, תקדימו לפגישה, הכינו לכם כוס קפה ותנסו להתעניין בשלומו של הלקוח שלכם. חשוב לשמור על השיח והאנושיות למרות ששיחות זום בממוצע קצרות יותר משיח בין סוכן או מוכר בחנות. מלבד אלו חשוב גם לזכור כי בלא מעט מהשיחות אולי תשמעו בדיילי מה שיצריך ממכם סבלנות והקשבה לצד השני שלא פעם גם אצלו אתם תשמעו בדיילי, כך גם תמנעו חוסר הבנה בינכם או שחלילה לא תראו חצופים. בנוסף זכרו את עניין הזמן מכיוון שהוא משמעותי בפגישות מהסוג הזה, לכן תכננו את מה שתרצו להגיד, בין אם אתם רוצים להבליט את הדברים החיובים במוצר שלכם ובין אם אם רוצים לאזן, עמדו בזמנים תהיו ממוקדים אבל אנושיים. 

נפלאות הטכנולוגיה
אחרי שסידרתם את החדר או את הרקע, התלבשתם יפה כיוונתם את המצלמה והכנתם קפה, עכשיו זה הזמן להשתמש בכלים החדשים. אחד הדברים הראשונים שתוכלו לעשות גם בזמן השיחה הוא לשתף את המסך שלכם, בעזרת הכלי הזה תוכלו להראות ללקוחות הפוטנציאלים שלכם מפרטים טכניים שונים של המוצר, דוגמאות, חוות דעת וסרטונים יחד עם הסאונד שלהם. מלבד ה''שואו'' שתוכלו לעשות, במכירות שדרך הזום תוכלו גם לבצע תמלול של השיחות שלכם, כך תוכלו לא רק לעשות שואו אל מול הלקוחות שלכם אלא גם ללמוד מהשיחות שלכם, להבין באילו דברים תוכלו להשתפר בעתיד או מתי היה הרגע שבו הלקוח איבד אתכם לגמרי. יחד עם כל אלו מכירות בזום יכולות להיות מאוד יצירתיות ויכולות לחבר אתכם ללקוחות מקצוות שונים על פני הגלובוס, לכן וודאו שאתם שולטים בתוכנה, תגיעו מוכנים ותוסיפו חיוך.

מעוניינים לדעת איך למכור בזום? צרו קשר עכשיו והזמינו את סדנת מכירות בזום