06 Feb
06Feb


חשיבה יצירתית מגדילה את המכירות

מהי חשיבה יצירתית וכיצד היא תעזור לך במכירות? חשיבה יצירתית היא חשיבה אחרת, חשיבה גמישה, נקודת מבט שונה על סוגיה קיימת. חשיבה יצירתית היא חשיבה הפותרת סוגיות, מעלה רעיונות חדשים ולא חושבת על הסוגיה אלא מתמקדת בדברים אחרים על מנת לאפשר למוח למצוא פתרון, תשובה או המצאה. "אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה" אמר וולט דיסני (1901-1966), מפיק סרטי אנימציה, יוצר דיסנילנד ושובר שיאי 'פרס האוסקר'- 59 פעמים היה מועמד לפרס האוסקר, זכה ב-22 פרסי אוסקר).

משפט זה כיום הינו שימושי בעידן המנהיגות המעצימה והחשיבה החיובית, אך משפט זה גם רלוונטי מאוד לחשיבה יצירתית. חשיבה יצירתית היא חשיבה המבוססת על חשיבה חיובית, על אמונה ומתבססת על רוגע ושקט. ידוע כי ניוטון גילה את כוח הכבידה בעודו נח לו בטבע, תחת עץ בשעות צהריים וכי אאוריקה הינה אמרתו המפורסמת של ארכימדס (212-287 לפנה"ס. מתמטיקאי, פיזיקאי ומהנדס יווני) אשר טבל לו באמבט ברוגע. חשיבה יצירתית איננה רק פותרת בעיות ומגלה תגליות אלא אף מגדילה את המכירות. חשיבה יצירתית בעת מכירות תגרום לך לשים את הפוקוס על יתרון המוצר ולא על חסרונו. חשיבה יצירתית גורמת ליצירת סביבת מכירה נעימה (צבעים נעימים, עיצוב עדין). חשיבה יצירתית גורמת לך לקחת את העובדות (הלקוח מתנגד לפעולת המכירה) ותוך כדי התייחסות לרגשותייו וליתרונות ולחסרונות של המוצר, לאפשר את קיומה והצלחתה של המכירה.

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  


סדנאות ILEAD להדרכת אנשי מכירות: