דף הבית >> שימור לקוחות
 
שימור לקוחות שימור לקוחות –  כלי לארגונים חכמים!

עולם הצרכנות כיום, בפרט על רקע גלי המחאה של צרכנים ותרבות "ניוד לקוחות" מחברה לחברה, הפך תחרותי יותר מתמיד. לקוחות בכלל המגזרים והשירותים מבינים שניתן לעבור יחסית בקלות מארגון אחד לשני וזוכים להטבות ניוד ומעבר, על גבי שימור לקוחות שלך.
שימור לקוחות רווחי יותר! הרבה יותר רווחי (יחס של פי 5 עד פי 7) לשמר לקוח ולהגדיל מכירה על לקוח קיים מאשר להכניס לקוח חדש לארגון.
נושאים בתהליך " שימור לקוחות ":
  • כיצד נכון לטפל בלקוחות לא מרוצים?
  • כלים לטיפול בהתנגדויות ושכנוע בתהליך שימור לקוחות : תבניות שיחה שעובדות!
  • תסריטי שיחה בשימור לקוחות – בחינה, עיבוד ותרגול תסריטי שיחה מצוינים.
  • סימולציות שימור לקוחות – תרגול ויישום.
  • כיצד ליצור שימור לקוחות ונציג שימור לקוחות יוזם במקום שימור לקוחות מגיב בארגון.
  • כלים ושיטות להגדלת מכירה מלקוחות קיימים בזמן תהליך שימור לקוחות.
  • כיצד להשתמש במערך שימור לקוחות כדי לקבל הפניות ולקוחות חדשים.
  • נאמנות לקוחות בשימור לקוחות, מועדון לקוחות, תוכניות נאמנות לקוחות לשימור.
  • כלים ארגוניים לזיהוי לקוחות פוטנציאלים לשימור לקוחות "להקדים תרופה למכה"
                   
שימור לקוחות  – צור קשר עכשיו!
שימור לקוחות - קהל יעד :
מנהלי שימור לקוחות, מוקדי שימור לקוחות, נציגי שימור לקוחות, אנשי שירות לקוחות, נציגי טלמרקטינג, נציגי טלמיטינג, נציגי קשרי לקוחות.

שימור לקוחות – מסגרת זמן:
קורס שימור לקוחות – קורס בן 5 מפגשים, 4 שעות כ"א, מיועד למוקד נציגי שימור לקוחות
סדנת שימור לקוחות – סדנא בנושא שימור לקוחות בין 4-8 שעות, מסגרת ותכנים יותאמו בהתאם לצרכים הארגוניים של מוקד שימור לקוחות.

קראת מספיק ובא לך לראות שפע הרצאות בוידאו? לחץ כאן
 


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים