דגשים בתהליך אימון מכירות בזום ZOOM

דגשים בתהליך אימון מכירות ב-ZOOM

מגפת הקורונה הביאה למספר לא מבוטל של שינויים המתבטאים בלא מעט בחיי היומיום שלנו, נוכל להבחין בהם החל מהבדיקת חום בכניסה לקניונים ועד לכמות האנשים שיצאו לחלת. אך אחד המשתנים היותר קריטיים הוא דרך המכירות, שכיום נעשה בלא מעט מהפעמים מרחוק או דרך הזום.שיטת מכירה זו היא ללא ספק חדשה ללא מעט אנשי מכירות בין אם הם ותיקים או חדשים, מכירות מרחוק כוללת לא מעט דגשים שיכולים להיות קריטים עבור אנשי מכירות. לכן בשביל אנשי המכירות שביניכם אנו ננסה לעשות מעט סדר בכל הקשור לתהליכי אימון מכירות בזום. 

אז אם אפליקצית הזום היא דבר חדש יחסית עבורכם, חשוב לדעת כי ישנם כמה דגשים שהינם קריטים ובסיסים שאתם חייבים לדעת אם אתם רוצים להצליח למכור מרחוק 

  • טכני- אימון מכירות בזום ZOOM
    וודאו את החיבורים של המצלמה והמיקרופון, בדקו שהמצלמה מראה אתכם בצורה מחמיאה והגיונית, את המיקרופון השתדלו לשמור במקום שבו אפשר לשמוע אתכם. בנוסף תוכלו לבצע גם ''טסט'' למיקרופון ולמצלמה באמצעות האפליקציה
  • סביבה- אימון מכירות בזום ZOOM
    כאשר אתם מבצעים מכירות מרחוק השתדלו לשמור על סביבת עבודה ''נקיה'', החל משולחן עבודה  ועד לרקע שמאחוריכם, בנוסף וודאו גם שלא יווצר לכם רעש מסביב או כל הסחת דעת אחרת שתגרום לכם להיות לא מרוכזים במהלך השיחה. המשקיעים שבניכם יוכלו גם להחליף את הרקע שמאחוריכם.
  • הקפדה על לבוש באימון מכירות בזום 
    למרות שמכירה מרחוק יכולה להרגיש ללא מעט אנשים כמשהו מרוחק או אפילו ''קר'', חשוב שתגיעו לפגישות האלו כשאתם לבשים בצורה שמכבדת את הלקוח, למרות הריחוק למרות שאתם מוכרים בזום.
  • זמן באימון מכירות בזום 
    מלבד הלבוש הסביבה והצדדים הטכניים שבמכירה דרך הזום, הפקטור היחידי שאינו משתנה בין סוגי הפגישות הוא הזמן. כשמדובר בפגישת מכירות דרך הזום, אז הזום שלנו מצטמצם משמעותית ממכירה פרונטלית. לכן דאגו לשמור על זמני הפגישה, התחברו כמה דקות לפני והצליחו במגבלות הזמן.

שפת גוף בעולם וירטואלי 

לא מעט אנשי מכירות לוקחים קורסים והכנות לקריאת גוף ודיוק של שפת הגוף שלהם, תחום זה הוא מורכב ועשיר ובו לא מעט אלמנטים, היכולים להפוך את העסקה הבאה שלכם למוצלחת מאוד. תחום זה עוד יותר קריטי במכירות מרחוק מכיוון ששפת הגוף מועברת במצלמה, אנו נמצאים בריחוק פיזי מהלקוח שלנו ואין לנו את היכולת לקבל ממנו עוד פרטים או הבנה לגביו. לכן קריאת שפת הגוף של הלקוח היא דבר חשוב ויחד איתו גם שפת הגוף שלכם כמוכרים, משמועתית לא פחות. 

אימון מכירות בזום 

מכירה אינו דבר פשוט והיא דורשת לא מעט אימון, הכשרה והטמעה של לא מעט שיטות ותאוריות. אך תקופת הקורונה הפכה את המכירות בזום למעט יותר מאתגרות, כשבנוסף לדברים הטכנים והבסיסים שיש לדעת על אפליקצית זום, עולה גם הצורך להתאים תאוריות מכירה ושיטות שעבדו עד היום דרך מכירה פרונטלית. אלו כוללים בתוכם תסריט שיחה למכירה מרחוק, אשר נותן דגשים בכל הנוגע לדרך המכירה בזום וניהול הזמן, טיפול בהתנגדויות מכירה דרך הזום, איך אפשר להציג את המוצרים שלנו באפליקציה ואיך גם לעשות את זה בצורה טובה וממה להמנע וכמובן עוד אזהרות ודגשים שחשוב לשים אליהם לב. לכן אם מכירה היא הלחם והחמאה שלכם וגם לכם תקופת הקורונה שיבשה לא מעט את השגרה, אימון מכירות בזום יכול להיות דבר שלא רק יהיה יעיל עבורכם אלא גם יגרום לכם להפוך את המגפה הזו, מלימון חמוץ וחסר וודאות- ללימונדה שיכולה להפיק עבורכם לא מעט הכנסות

מעוניינים לדעת איך למכור בזום? צרו קשר עכשיו והזמינו את סדנת מכירות בזום