סדנת מכירות - "מכירות ושירות לקוחות בעידן הדיגיטלי"


סדנת מכירות - מכירות בדיגיטל, ברשת החברתית, באון-ליין ובמובייל

מכירות ושירות לקוחות בדיגיטל סווגו עד לאחרונה לקהל הלקוחות הצעיר יותר של עסקים וארגונים, אולם תקופת הקורונה שינתה את מערך המכירות והשירות של עסקים רבים ובעוד שהיקף המכירות בשטח ירדו, המכירות ברשת עלו בהיקפים חסרי תקדים. מינוף המכירות בדיגיטל ובמובייל, התאמת שירות הלקוחות ועיצוב חוויית הלקוח לעידן הדיגיטלי מחייב את כל אנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות לערוך את ההתאמות לכלים, המיומנויות והשיטות להעניק ללקוחות את אותה הרמה שהיו רגילים אליה במכירות ובשירות פרונטאלי וטלפוני, גם למכירות ושירות לקוחות בדיגיטל ובמובייל. היערכות נכונה, הן ברמת הכלים והמיומנויות והן ברמה הטכנית למכירות בדיגיטל ושירות לקוחות בדיגיטל יציבו את הארגון שלכם בחזית ויכולים להשפיע בצורה משמעותית על היקפי המכירות, שביעות רצון הלקוחות והנוכחות ברשת. 

בסדנת מכירות "מכירות בדיגיטל, ברשת החברתית, באון-ליין ובמובייל" נעסוק בין היתר בנושאים הבאים: 

  • איך מוכרים באון-ליין, בדיגיטל, ברשת החברתית ובמובייל? כלים, מיומנויות ותרגול מיידי!
  • כללי "עשה ואל תעשה" למכירות בדיגיטל, מכירות ברשת החברתית ובמובייל עם דגש על מכירות באינסטגרם, מכירות בוואסטאפ, מכירות בפייסבוק ומכירות בלייב-צ'ט.
  • זיהוי סגנונות לקוח במכירות בדיגיטל או שירות לקוחות בדיגיטל והתאמת שיטות המכירה והשירות באופן מקצועי.
  • טיפול בהתנגדויות במכירות בדיגיטל, במובייל וטיפול בהתנגדויות מכירה ברשת החברתית.
  • ניהול אסטרטגיית שירות ומכירות משולבת בין המפגש הפיסי לקידום המכירות ברשת “Omnichannel sales and marketing”
  • סכנות הרשת החברתית למותג - כללי "זהירות!" למכירות ושירות לקוחות בדיגיטל, ברשת החברתית ובצ'ט ותרגול סימולציות אשר כל נציג חייב לעבור ולהבין היטב ובנוסף, מה לעשות במקרה והשיח "גלש" למקום "מסוכן".

 לפני קיום הסדנה נערוך בקרת "לקוח סמוי" לארגון וניצור קשר במגוון הפלטפורמות (אם קיימות) למכירה או שירות ונחווה את חוויית הלקוח בערוץ Instagram, WhatsApp, Facebook, messenger, live-chat ועוד.  

את התכנים נדייק עבורכם בהתאם לממצאים שיעלו באבחון בקרת לקוח סמוי המקדימה. 

שיטת הנחייה סדנת המכירות "מכירות בעידן הדיגיטלי" בהנחייתנו משלבת הנחיה באמצעות מצגת מעוצבת, תרגולים בקבוצה וסימולציות ליישום בשטח. את הסדנה ניתן להנחות גם כסדנת מכירות בZOOM  ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. 

משך סדנת המכירות4-8 שעות, ניתן לבצע את סדנת מכירות ביום מרוכז או במספר מפגשים. 

בנוסף, אנו עובדים עם חברה מובילה בישראל בתחום המכירות ברשת החברתית והסושייל מדיה ונדע להציע שיתוף פעולה להקמת מערכת מכירות ושירות לקוחות בדיגיטל