
סדנת "מכירות בעידן הקורונה" – לאנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות
משבר הקורונה חייב ארגונים ועסקים רבים לשינויים דרסטיים בשיטות העבודה, המסחר והתקשורת בארגון ובין הארגון ללקוחותיו. אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות, ככול שעסקו בעבודתם, נאלצו להתאים את שיטות העבודה למצב חדש ולפעול תחת ההנחיות החדשות שניתנו ושיטות המכירה השתנו מקצה אל הקצה.
בימים אלו, אנו ממליצים להפגיש לסדנה את מנהלי המכירות, אנשי מכירות ונציגי שירות הלקוחות ל"מילוי מצברים", בחינת השינויים וההזדמנויות שהעידן הנוכחי הזמין, ללימוד ותרגול מיומנויות מכירה חדשות, בהצבת יעדים חדשים ומתאימים לימים אלו וכמובן, במתן כלים והנעת העובדים להשגתם ולהגדלת היקפי המכירה.
סדנת "מכירות בעידן הקורונה" מציעה עיסוק בנושאי המפתח הרלוונטיים למנהלי מכירות, אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות בעידן הנוכחי בסדנה מקצועית וחווייתית בנושאים הבאים:
חיבור המנהלים והעובדים ללמידה מהעבר והמשגת התובנות שעלו מהתקופה האחרונה תוך מיקוד ב"מבט קדימה" כארגון, כמנהלים ועובדים ובעיקר – כצוות בשותפות גורל!
האם צוות המכירות שלכם מוכן למציאות של "מכירה היברידית"?
השורה התחתונה: משבר הקורונה שינה את חוקי המשחק לנצח. מה שנתפס בעבר כ"אילוץ זמני", הפך לסטנדרט העסקי החדש.
נתונים של McKinsey מראים כי למעלה מ-70% מהלקוחות העסקיים מעדיפים כיום תהליכי מכירה מרחוק או היברידיים. סדנת "מכירות בעידן הקורונה והיום שאחרי" של iLEAD נועדה לגשר על הפער שנוצר ולהעניק לצוותים כלים להצליח בזירה הווירטואלית באותה יעילות כמו בפגישה פנים-אל-פנים.
איך מצליחים למכור ולייצר כימיה דרך מסך (Zoom)?
בסדנה אנו עוסקים ב"כלים למכירה מרחוק". האתגר הגדול ביותר, לפי מחקרים של Rain Group, הוא יצירת קשר אישי (Rapport) דרך המסך. אנשי מכירות שלא עברו התאמה לשיטות עבודה ב-Zoom, מתקשים לשמור על קשב הלקוח.
נלמד טכניקות ספציפיות להעברת מסרים ושפת גוף מול מצלמה, כדי להפוך את הריחוק הפיזי ליתרון של מיקוד ויעילות.
אילו מיומנויות חדשות נדרשות מאנשי המכירות במציאות הנוכחית?
הסדנה בוחנת את "סדר היום העדכני" ואת האיכויות הנדרשות כעת. לפי Gartner, איש המכירות החדש חייב להיות בעל "אוריינות דיגיטלית" (Digital Dexterity) וגמישות מחשבתית. מה שעבד לפני המשבר לא יעבוד היום.
אנו נבצע "מילוי מצברים" וחיבור מחדש לחזון, תוך הטמעת מיומנויות של חוסן (Resilience) וניהול עצמי בסביבה משתנה.
משך הסדנה: בין כמה שעות למספר מפגשים
האם צוות המכירות שלכם מוכן למציאות של "מכירה היברידית"?