סדנת "חזרה לשגרה - היום שאחרי הקורונה" – לאנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות



סדנת "חזרה לשגרה - היום שאחרי הקורונה" – לאנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות

משבר הקורונה חייב ארגונים ועסקים רבים לשינויים דרסטיים בשיטות העבודה, המסחר והתקשורת בארגון ובין הארגון ללקוחותיו. אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות, ככול שעסקו בעבודתם, נאלצו להתאים את שיטות העבודה למצב חדש ולפעול תחת ההנחיות החדשות שניתנו. במקרים רבים אנשי מכירות הוצאו לחל"ת ואף לפיטורים ומערכות היחסים בתוך הארגון ובין הארגון ללקוחותיו הקודמים והעתידיים נפגעו ויש לשקמם.

בימים אלו, עת החזרה לשגרה בהתאם להנחיות אנו ממליצים להפגיש לסדנה את מנהלי המכירות, אנשי מכירות ונציגי שירות הלקוחות ל"מילוי מצברים" ולצורך שיקום מערכות היחסים והאמון בין העובדים למנהלים ובין העובדים ללקוחות, בהצבת יעדים חדשים ומתאימים וכמובן, במתן כלים והנעת העובדים להשגתם.

סדנת "חזרה לשגרה – הארגון ביום שאחרי הקורונה" מציעה עיסוק בנושאי המפתח הרלוונטיים למנהלי מכירות, אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות בעידן הנוכחי בסדנה מקצועית וחווייתית בנושאים הבאים:

  • עיבוד מקצועי ורגשי של התקופה האחרונה והשלכותיה המקצועיות, הניהוליות, הצוותית והאישית.
  • בחינת המצב הנוכחי של הארגון ו"סדר היום" העדכני – האם השירותים שהארגון סיפק לפני הקורונה רלוונטיים ומתאימים באותו האופן גם היום? אילו שינויים נדרשים כעת בעידן של "אחרי הקורונה" וכיצד ניתן לפעול כדי להתאים את המכירות והשירותים למציאות החדשה?
  • אילו איכויות ומיומנויות נדרשות כעת ממנהלי המכירות, אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות וכיצד נכון לפעול כדי לפתח אותן? מהי הדרך עבור להטמיע את החזון העדכני, המשימות והמיומנויות בצוות ובאופן יעיל ומקצועי?
  • איך ניתן "להחיות" עסקאות שהיו בתהליכי סגירה ונכנסו כעת לשלבי הקפאה?
  • מהן אמות המידה לשירות לקוחות מקצועי בעידן הנוכחי ואיך אפשר למדוד אותו?
  • חיבור המנהלים והעובדים ללמידה מהעבר והמשגת התובנות שעלו מהתקופה האחרונה תוך מיקוד ב"מבט קדימה" כארגון, כמנהלים ועובדים ובעיקר – כצוות בשותפות גורל!

  • סדנה זו משלבת מצגת, תרגילים והתנסויות חווייתיות בקבוצה, בסופה נצא עם מנהלים ואנשי מכירות בעלי כלים ומיומנויות טובות יותר למכירה ולשירות לקוחות, עם עיבוד אישי, מקצועי וניהולי מעצים וממצה לתקופה האחרונה ועם תכנית עבודה ופנים חיוביות קדימה.
  • על מנת להתאים את הסדנה בצורה הטובה ביותר נערוך שיחת אבחון מקדימה לבירור הצרכים והדגשים.
  • משך הסדנה משתנה וכפוף לצרכים ויכולות הארגון.
  • ניתן להנחות את הסדנה והתכנים גם בעבודה אימונית אישית 1/1 בין מאמן אישי מוסמך למנהל.
  • את הסדנה ניתן להנחות גם ב-ZOOM והיא תונחה בהתאם למגבלות והנחיות משרד הבריאות.
  • לקריאה נוספת ועיון במסמך "חזרה לשגרה לאחר הקורונה" אנא לחץ/י כאן.

משך הסדנה: בין כמה שעות למספר מפגשים