משירות לקוחות לשירות מוכר! דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

זה לא סוד כי הנוסחה המרכזית להצלחה בתחום המכירות היא האינטראקציה עם הלקוחות. כל אינטראקציה שנוצרת בין הלקוח ובין המוכר משליכה באופן ישיר על הצלחת או כישלון המכירה. ככל שהלקוח ירגיש מרוצה יותר מן השירות אותו הוא מקבל, כך הוא ירגיש מחויב אליכם ואל המוצרים או השירותים שאותם אתם מספקים. אך גם כאשר יוצרים אינטראקציה עם הלקוח, חשוב מאוד לדעת מספר אלמנטים על מנת לעשות זה בצורה נכונה וחכמה. יש כאלה שיגידו לכם לא ללחוץ יותר מידיי על הלקוח על מנת לא להבריח אותו. מצד שני יהיו את האנשים אשר ימליצו לכם להיות תמיד עם היד על הדופק על מנת לא לפספס את העסקה. לכן החלטנו להרים את הכפפה ולעשות לכם סדר אחת ולתמיד – כיצד בונים שירות לקוחות שיהפוך להיות בסופו של יום שירות מוכר ואיך ניתן ללמוד זאת במסגרת קורס מכירות או סדנת שירות לקוחות?


אדיבות היא שם המשחק

מה יכול להיות יותר מתסכל מאשר לקום מוקדם לעבודה, ועדיין עוד לפני שהתעוררתם אתם מתחילים לדבר עם לקוחות ולנסות לשכנע אותם לקנות מוצרים. זה יכול להיות מתסכל במיוחד בטח כאשר מתחילות להגיע שאלות מעצבנות, עוד לפני שהספקתם להתעורר בכלל. אך אחד מהנוסחאות המוכחות ביותר להצלחה בתחום המכירות היא האדיבות של נותן השירות.

כל לקוח שמגיע לרכוש מוצר כזה או אחר רוצה להרגיש רצוי ואהוד על ידי מי שנותן לו את השירות. לכן חשוב מאוד שתעשו את הסוויץ' בראש ותבינו כי חוסר סימפטיות מצדכם עלול להזיק לאפשרות שלכם לסגור עסקאות שונות. חשוב מאוד שתהיו אדיבים וסבלניים לאורך כל היום, תענו על שאלות גם אם אין לכם סבלנות. כי בסופו של יום זה ישתלם לכם מאוד.

במסגרת סדנת שירות לקוחות אנו עוסקים בכך לעומק.

זמינות יכולה לשנות את התמונה

הלקוח רוצה להרגיש תמיד כי יש לו עם מי לדבר בכל רגע נתון במקרה של בעיה או תקלה. תחושת היציבות היא זאת שיכולה לשנות את דעתו של הלקוח ולגרום לו להיות לקוח שלכם. לכן חשוב מאוד שתהיו זמינים עבור הלקוחות שלכם ותספקו להם דרכי התקשרות רלוונטיים עבורכם. בין אם מדובר במספר טלפון או בכתובת האימייל, ברגע שתסבירו ללקוח כי אתם זמינים עבורו בכל שלב של היום הוא ירגיש מחויב אליכם. אך חשוב מאוד שתעמדו מאחורי המילים הללו, כי במקרה והלקוח ירגיש כי ההבטחות היו באוויר, זה בהחלט יכול להיות נקודת אל חזור מבחינתו.

תמיד תקשיבו למה שיש ללקוח להגיד

הלקוח תמיד צודק, את זה כבר אמרנו? למרות שלפעמים זה לא באמת נכון, עליכם לקחת את המוטו הזה כאחד מהמשמעותיים ביותר בקריירה שלכם בתור מוכרנים. הלקוח תמיד מגיע ממצב שבו הוא מניח שהוא צודק, ולכן אם תיכנסו למצב של וויכוחים מיותרים זה עשוי לעלות לכם בלקוח עתידי. ככל שתתחשבו יותר בלקוח ותגיעו לקראתו כך תוכלו להיות בטוחים כי הוא ירגיש שיש לו תמיד אל מי לפנות.

בקורס המכירות בהנחייתנו שלנו אתם תקבלו את כל הכלים להצלחה בתחום שירות הלקוחות . זהו ללא ספק אחד מהנושאים החשובים ביותר שמוכרים רבים נופלים עליהם מסיבות שטותיות. לכן זוהי ההזדמנות שלכם לשדרג את היכולות שלכם בתור מוכרים ולהפוך להיות מהמובילים בתחום שלכם. מוכר שיודע לעשות שירות לקוחות ברמה גבוהה, הוא כזה שמהר מאוד יצליח להקסים את הלקוחות שלו. לקוח מרוצה בסופו של יום הוא גם לקוח שחוזר עקב ההתרשמות החיובית שלו, והרצון להרגיש בשנית את החמימות מצידו של המוכר.

להצעת מחיר ולהזמנת סדנת מכירות בעלות מוזלת באתר, לחץ/י כאן!