דף הבית  >>  כדאי לדעת  >>  הנתונים שיפתיעו אותך בשימור לקוחות
הנתונים שיפתיעו אותך בשימור לקוחות
 

שוק הצרכנים בישראל התעורר ב-5 השנים האחרונות בעקבות חוקים חדשים שנוצרו בתחום הצרכנות בעולם התקשורת ביוזמתם של השר אטיאס ושל השר כחלון.
הצרכנים בישראל למדו כי מגיע להם את השירות הטוב ביותר ואת המוצר האיכותי ביותר. הצרכנים בישראל, דורשים כיום יותר מפעם מהגוף שמספק להם שירות/מוצר, וזאת הן מתוך מודעות לחוקים החדשים המגנים על הצרכן והן מתוך התחרות הפתוחה יותר בשוק החופשי.
המודעות הצרכנית שעלתה ועדיין במגמת עלייה, יחד עם התחרות (הבריאה) הקיימת תמידית בתחומי המסחר והשיווק, יצרו הכרח להעלאת תשומת הלב לתחום שירות הלקוחות.
מחקרים בתחום שירות הלקוחות מוכיחים כי שימור לקוחות הינה פעולה עדיפה כלכלית על צירוף לקוחות חדשים. צירוף של לקוח חדש עולה כסף רב יותר והשקעה בזמן, מאשר השארת הלקוח הקיים. עוד נמצא במחקרי צרכנים כי לקוח מרוצה לא יעבור לארגון המתחרה גם אם ה'דיל' המוצע לו הוא במחיר יותר.
אי לכך, חשוב לתת את הדעת על הלקוח הקיים, לא לקחת אותו כמובן מאליו ולצ'פר אותו מעת לעת.
ארגון מכוני הכושר העולמי אשר חקר את תחום שימור הלקוחות במכוני הכושר, מצא כי ל-מידת התעניינות צוות מועדון הכושר במצבו ורגשותיו של הלקוח, יש השפעה ניכרת על נאמנותו למועדון הכושר.
מכוני הכושר משקיעים סכומי עתק בתחומי הטיפוח ושימור הלקוחות,
ועדיין מחקרים מוכיחים כי עלות השימור קטנה מעלות גיוס לקוחות חדשים.
נתונים אלו הינם חומר מחשבה רציני על חשיבות שימור הלקוחות הקיימים.


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים