דף הבית  >>  כדאי לדעת  >>  מילת הקסם במכירות היא הקשבה ללקוח
מילת הקסם במכירות היא הקשבה ללקוח
 

אנשי מכירות רבים נוטים לחשוב שככל שידברו יותר, כך הלקוח יקנה יותר.
אנשי מכירות רבים מאמינים כי ככל שהם יציפו במידע רב יותר על המוצר כך הלקוח ירכוש מהר יותר את המוצר.
אנשי מכירות רבים מאמינים כי ככל שההסבר יהיה אמורפי יותר מדך ועתיר במלל לא קשור, מאידך, כך סביר יותר שאחוז המכירות יגדל.
בבסיס המחשבה הזו עומדת המחשבה כי ברגע שהלקוח יוצף במידע/הסברים/מלל, הוא יהיה עסוק במידע שהוא מקבל וכך לא יעניק תשומת לב ופוקוס על השאלות שלו, תהיותיו, התלבטויותיו והתנגדויותיו.
אך זוהי טעות! הפצצה במידע, בתיאורים ובסיפורים הינה מבחינת הלקוח "רעש" הגורם לו לחוש לחץ, אי ודאות ואף אנטגוניזם כלפי הקנייה בכלל, והמומר/השירות בפרט.
הקשבה ללקוח היא מילת הקסם במכירות מכיוון שבהקשבה ללקוח משיגים3 דברים ברורים-
1. מבינים מה הוא רוצה בדיוק.
2. מה מניע אותו.
3. מה ההתנגדויות שלו.
וברגע שיש את ההבנה לגבי הסעיפים הנ"ל, מוציאים פחות אנרגיה מיותרת על מה שלא חשוב
(מידע וסיפורים לא רלוונטיים), משקיעים אנרגיה במה שחשוב (הקשבה והענקת מידע רלוונטי בלבד) ובעיקר גורמים ללקוח תחושה שהוא חשוב. עובדה, אתה מקשיב לו.
מחקרים מוכיחים כי הקשבה נכונה מטפחת אצל הילדים את הערך העצמי שלהם ומסייעת בחיזוק התחושה העצמית שלהם. ממש כך באם המוכר מקשיב ללקוח, מתקיימת אצלו תחושת ערך עצמי וחיזוק עצמי. וכאשר הלקוח מרגיש טוב עם עצמו, הסיכויים שירכוש את המוצר/השירות גבוהים פי חמישה.


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים