דף הבית  >>  כדאי לדעת  >>  מחקר על שכנוע מצא כי...
מחקר על שכנוע מצא כי...
 

זיגמונד פרויד (1856-1939), אבי הפסיכואנליזה קבע שהאדם לאורך כל חייו נע אל עבר העונג ומתרחק מכאב. אולי זה ישמע מפתיע אך הכאב והעונג, כגורמים המניעים את האדם, הם הבסיס להצלחת שכנוע האחר. במכירות, שכנוע היא מילת המפתח, ועדין חשוב לדעת איך לשכנע ומתי.
טעויות רבות מתרחשות בתהליכי מכירה - אסרטיביות יתר, שכנוע יתר בזמן הלא מתאים ושקרים הן החלק הארי שבהן.

חשוב לשכנע את האחר אך קודם חשובה קריאת האחר, איזה טיפוס עומד מולנו- האם עצמאי או זקוק לעזרה, האם מתלבט או זקוק לחיזוקים?
חשוב לזכור, לעיתים לקוח יכול להיות ב-99% בשל לקנייה ועדיין הקנייה לא תתקיים, וזאת בשל תחושת הלקוח כי איש המכירות מפעיל לחץ רב מדי ולא מכבד את הזמן שלו להתלבטויות.

מהו שכנוע?
קיימות מספר הגדרות למושג שכנוע אך כולן סובבות סביב הרעיון ששכנוע הוא גיוס או העברת אנשים להאמין ברעיונותייך ולפעול לפיהם.
כשדנים בשכנוע חובה להזכיר את דייל קרנגי.

דייל קרנגי (1888-1955), סופר אמריקאי - אשר פיתח שיטה למודעות עצמית ודיבור בפני קהל, כתב ספרים אשר הודפסו ב-15,000,000 עותקים ותורגמו לעשרות ספרים – מצא במחקרו כי שכנוע הוא בראש ובראשונה היכולת לתקשר באופן אפקטיבי עם האחר. כמו כן הוא מצא כי 85% מהיכולת של אדם להצליח בחיים נובעת מיכולתו לתקשר בצורה אפקטיבית עם אנשים אחרים ורק %15 מכמה שהוא טוב בתחום העיסוק שלו.
והשילוב בין 2 הנתונים הוא בעצם הסוד הגדול בתורת השכנוע.

בבואך לשכנע עלייך לתת את הדעת על התקשורת הבין אישית שלך מול הלקוח- על החיוך ומחוות הגוף, על הדיאלוג עם הלקוח (מהו אחוז ההקשבה שלך?), קשר העין ועל התחושות שאתה מעורר באחר בעת פעולת המכירה. מודעות לחשיבות התקשורת הבין אישית ולימוד של סגנונות התקשורת ושל שפת הגוף יעניקו לך יכולת לשכנע ביתר קלות, באופן חלק, זורם, הומריסטי ומקדם למכירה.


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים