דף הבית  >>  כדאי לדעת  >>  כוחו של הלקוח הסמוי בהגדלת המכירות
כוחו של הלקוח הסמוי בהגדלת המכירות
 

Oliver (1999) מצא במחקרו כי לקוח אשר הינו מרוצה מאיכות המוצר והשירות הוא לקוח אשר ימשיך להיות נאמן ולא יעבור לשירות המתחרים.

Meyer-Waarden (2008) מצאו כי לקוח אשר הינו נאמן, לא רק שימשיך להשתמש במוצר/בשירות אלא אף ימליץ לאחרים על המוצר/השירות.
שביעות רצונו של הלקוח היא תוצר של רמת השירות, איכות המוצרים והמתקנים והתנהלותו השוטפת של הארגון.

פעמים רבות ארגון תופס את עצמו כמעניק שירות טוב וכבעל עובדים מקצועיים, ובפועל הלקוחות תופסים אחרת את הארגון!

בשל הפער הזה יש צורך ב'לקוח סמוי'! ל'לקוח הסמוי' כוח רב בהגדלת המכירות מכיוון ששימוש ב'לקוח סמוי' הוא כלי בקרה מדויק על התנהלות הארגון, תפוקות העובדים, מקצועיות המנהלים/ות ורמת הציוד והמתקנים.

ה"לקוח הסמוי" מדווח באופן ישיר ומדויק על נקודות החוזק והחולשה, על חוויית הקנייה/השירות, על הבעיות האקוטיות ועל השינויים שחובה לערוך.

'לקוח סמוי' הינו אדם/גוף אובייקטיבי אשר רואה את מה שהארגון לא רואה ומתייחס לכל הרמות – מניקיון ואחזקה ועד לתקשורת בין העובדים/ות בארגון, מרמת המנהל הבכיר ועד רמת העובד הזוטר.

מעוניין לגלות את האמת על המקצועיות והאיכות של הארגון שלך ולהגדיל את המכירות?

תבחר ב'לקוח סמוי' איכותי אשר יגלה לך את האמת כולה. ה'לקוח הסמוי' הוא הגורם הנכון להגדלת המכירות בארגון שלך!

הדיווח שלו על הארגון שלך והשינויים שיערכו בעקבות הדיווח,
יגרמו לך להכפיל ולשלש את המכירות בארגון!!!


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים