דף הבית  >>  כדאי לדעת  >>  שימוש שפת גוף במכירה
שימוש שפת גוף במכירה
 

לפי מחקרים בתחום הפסיכולוגיה (בירנבאום, 1997) ניהול שיח, שכנוע, הקשבה ושיתוף פעולה מעידים על כשירות חברתית גבוהה.

מכיוון שאנשי מכירות בתהליך המכירה מנהלים דוח שיח, משכנעים, מקשיבים ומשתפים פעולה עם הקונה, יש חשיבות גדולה ללימוד שפת גוף.

שפת גוף היא שפה בלתי מילולית המורכבת מסימנים, תנועות וקולות.
צדק מי שקבע ששפת גוף היא הפוליגרף של הטבע. אין פוליגרף טוב ממנה.

שהרי, לימוד של שפת גוף הוא הלימוד שגורם למכירה להתנהל באופן קל יותר, חלק יותר ובטוח יותר. כמו כן לימוד זה מעלה פלאים את יכולת ההקשבה, שיתוף הפעולה, ניהול השיח ויכולת קבלת ביקורת.

השימוש בשפת גוף במכירה הוא דו כיווני- לא רק שאיש/אשת המכירות לומד לקרוא את עמדת הקונה האמיתית (מעוניין/לא מעוניין, פתוח/סגור, קשוב/מפוזר),
אלא אף הם לומדים להשתמש באופן הטוב ביותר בשפת הגוף שלהם למען מכירות מוצלחות יותר.

טון דיבור המותאם לסיטואציה שבמכירה ודיקציה ברורה, גובה קול נעים וקצב דיבור מתנגן, עמידה בטוחה, תנועות במרחב אנרגטיות, מימיקות פנים התואמות את הנאמר, הקשבה מוחלטת, קשר עין מדויק (לא מתרוצץ ולא בוהה), אמפתיה אמיתית והתנהלות המותאמת לאופי הלקוח.

מכיוון שסיטואציית המכירה מורכבת ממכלול שלם של התנהגויות המצריכות כישורים חברתיים גבוהים ויכולת "קריאת" האחר באופן מהיר ומדויק; קיימת חשיבות אדירה לשימוש נכון בשפת גוף. שימוש אשר ישנה את סיטואציות המכירה, ואת אחוזי המכירות, מקצה אל קצה.


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים