דף הבית >> הדרכת מכירות | סדנת מכירות >> שיפור השירות
 
שיפור השירות  שיפור השירות ללקוח – איך משפרים את השירות ללקוח?
"לקוח מרוצה יספר עליך בממוצע ל-1-3 חברים. לקוח לא מרוצה יספר על חוויית השירות הרעה ל-10 חברים בממוצע"
שיפור השירות  הפך בשנים האחרונות לתחום מפותח ונכתבו עליו שפע מחקרים ומודלים לשיפור השירות, גם כחלק מתהליך. שיפור השירות בעידן הנוכחי, מהווה כלי מפתח וחשוב בשימור לקוחות וביצירת לקוחות חדשים לארגון.
שיפור השירות ללקוח – סדנא ומיומנויות:
* כיצד משפרים את השירות – הכל בין תיאורית שיפור שירות
  למעשה! תשתיות שיפור שירות
* זיהוי והבנת צרכי הבסיס של הלקוח – מהם הצרכים של הלקוח
  וכיצד הדבר משמעותי לשיפור השירות? מהו המענה המצופה מנותן
  השירות?
* מיומנויות בהקשבה ותקשורת אפקטיבית עם הלקוח במתן שירות
  כיצד לזהות את סגנון התקשורת של הלקוח, איך לפנות אליו וכיצד
  לתת שירות וחוויית שירות ייחודית.
* ליווי בבניית מערכת ארגונית מכוונת שירות לקוחות – חוויית קנייה
  של הלקוח, מערכת שירות לקוחות מקצועית, שימור לקוחות ותהליכי
  שיפור השירות ללקוח על בסיס קבוע.
* בניית וליווי מערכות בקרה, מישוב והיזון חוזר בתהליכי שיפור שירות
  ללקוחות שלך.

שיפור השירות - קהל יעד :
נציגי שירות לקוחות, מוקדי שירות לקוחות, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי שימור לקוחות, מוקדי שימור לקוחות, מנהלי מכירות.
סדנת שיפור השירות יכולה להתאים למספר מוקדים: שיפור השירות ללקוחות טלפוניים, שיפור השירות ללקוחות פרונטאליים, שיפור השירות במוקדי שימור לקוחות.


                                            שיפור השירות
שיפור השירות  – צור קשר עכשיו!






קראת מספיק ובא לך לראות שפע הרצאות בוידאו? לחץ כאן
 


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים