סדנת מכירות - שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית לאנשי מכירות


סדנת שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית לאנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות

פרזנטציה אפקטיבית כוללת את מגוון הכלים והמיומנויות הנדרשות על מנת לאפשר לאיש המכירות או לנציג שירות הלקוחות להציג בפני לקוח או קבוצת לקוחות ולהעביר מסרים בצורה סוחפת, מעניינת ומשפיעה. סדנת "פרזנטציה אפקטיבית" מתמקדת במיומנויות שפת הגוף הגלויה ושפת הגוף הסמויה של איש המכירות או נציג שירות הלקוחות, היא בוחנת ומשפרת את אופי העברת המסרים המילוליים בשירות או במכירה ומעניקה כלים לשימוש מדויק ומקצועי בקול ואינטונציה בהצגת מוצר וקידומו הן במכירות פרונטאליות, במכירות טלפוניות והן בעת מתן שירות לקוחות מקצועי.

בין הנושאים בסדנת " שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית":

  • שימושי שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית נכונים במכירה ובשירות: הבעות פנים, קשר עין, תנועות ידיים, תנועה במרחב.
  • מיומנויות מקצועיות בהעברת המימד הווקאלי (שימושי קול ושפה) והאופן לנסח מימד מילולי נכון במכירה והשפעתם על הצלחה במכירה או במתן שירות לקוחות מקצועי.
  • איך נכון להציג את המוצר שלי? ואיך להדגיש את "מה יוצא ללקוח מזה" בתהליכי מכירה ובמתן שירות לקוחות מקצועי?
  • התמודדות אפקטיבית עם הלקוח המקשיב ועירור עניין במוצרים שלך: שימוש נכון בהומור, עזרים וטכנולוגיות חדשות להשגת תשומת לב בפרזנטציה אפקטיבית של המסרים, השירותים או המוצרים שלך.
  • כלים ומיומנויות בשאילת שאלות מקצועית בפרזנטציה אפקטיבית וכלים מעולם ה-NLP.
  • סימולציות מכירה ותרגול באמצעות וידאו במעגל סגור! (תרומה אדירה!)

שיטת הנחייה: סדנת שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית במכירה ובשירות לקוחות משלבת הנחיה באמצעות מצגת, תרגולים בקבוצה ומצלמת וידאו במעגל סגור. תרגול זה באמצעות וידאו במעגל סגור בסדנת שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית מקדם למידה מידית ותורם לשינוי משמעותי בהרגלי שפת הגוף והפרזנטציה של אנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות בארגון.

משך הסדנא: 4-12 שעות


אבחון מקדים בעזרת בקרת לקוח סמויכחלק מתהליך אבחון הארגון לסדנת שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית במכירה ובשירות בהנחייתנו, אנו ממליצים על עריכת בקרת לקוח סמוי בארגון. לקוח סמוי פרונטלי או לקוח סמוי טלפוני יכול לתת תמונת מצב מקצועית ושלמה על הארגון, עובדיו, חוויית הלקוח והשירות, שיטות המכירה, טיפול בהתנגדויות ועוד. סדנת המכירות והשירות מטעמינו ישלבו את הממצאים ויעניקו למשתתפים חוות דעת אובייקטיבית מהשטח!  לפרטים נוספים על בקרת לקוח סמוי אנא לחץ/י כאן!