מכירה ועבודת צוות


מכירה, שימור לקוחות ועבודת צוות

מהו שימור לקוחות ? האם יש קשר בין שימור לקוחות ו עבודת צוות  ? ומה הקשר ל ODT ?
בימים אלו, ארגונים רבים מעוניינים לשפר את יכולות וכישורי ההון האנושי ולהיטיב עם העובדים והעובדות. פעמים רבות, בתוך הקבוצה (ובהקבלה בתוך הארגון) קיימות דעות שונות, אינדיבידואלים בעלי ניסיון חיים שונה ולעיתים אף אינטרסים שונים, אשר מכוונים לדרך הגעה שונה אל עבר המטרה המשותפת, כתוצאה מזה עבודת צוות הופכת לסיוט.

עבודת צוות אפקטיבית היא כזו אשר המשימה העומדת מול העיניים גורמת להדדיות, אמון בין חברי וחברות הצוות ובנייה מסודרת של תהליכי עבודה, אופן פעולה ולוח זמנים ברור. התוצאות של עבודת צוות יעילה הן הגעה מהירה למטרה, תוך כדי שמירת היחסים הבינאישיים ולימוד אישי וקבוצתי לפרויקטים עתידיים.

בארגונים רבים נושא עבודת צוות הינו נושא ומורכב ולכן ארגונים רבים מגיעים לחוויית ה - ODT . ODT  אלו ראשי תיבות של Out door training, יום חווייתי הנערך בחוץ ודורש ממשתתפייו עמידה בזמנים, תוך כדי חידות היגיון, ביצועים פיזיים, אתגרים פסיכולוגיים וביצוע משימות כהלכה.
יום ODT ממחיש לאנשי הארגון המגיעים לשטח, את חשיבותה של עבודת צוות ואת האלמנטים החשובים הנדרשים בתקשורת ארגונית, ניהול ארגוני, לוחות זמנים, ועוד.

ODT היא חווייה הממחישה את יחסי האנוש ויחסי העבודה הארגוניים באופן יוצא דופן ומיוחד. ODT היא מתנה  לפרט ולארגון. כמו כן, ה- ODTהיא חווייה אשר מעניקה כלים בתחומים שונים כמו שימור לקוחות, אסרטיביות, פיתוח מצוינות, חשיבה יצירתית, העצמה אישית וקבוצתית, פתרון קונפליקטים, לחץ ושחיקה, ניהול זמן ועוד.

קל לפתוח דף אינטרנט ולקרוא על שימור לקוחות. בעידן הנוכחי המידע האינסופי נגיש עד מאוד. החוכמה היא לתפוס את תחום השירות, המכירות, השיווק, הפרסום ו שימור לקוחות באמצעות פעולות בשטח והבנת הפסיכולוגיה האנושית. החוכמה היא לעבור משימות ולעבד אותן. החוכמה היא לעבור אתגרים, משימות וחוויות פיזיות, אישיות וקבוצתיות הכוללות פיזיות (זריזות, מהירות), פסיכולוגיה (לחץ, עמידה בזמנים, תחושת תחרות, שיתוף פעולה) וטבע (חוויית ה ODT נעשה תחת שמיים פתוחים, בקרב עצים, בתחושת טבע מחויכת).

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  


סדנאות ILEAD להדרכת אנשי מכירות: