דף הבית >> הדרכת מכירות | סדנת מכירות >> סגנונות תקשורת | הדרכת מכירות
 
סגנונות תקשורת
סגנונות תקשורת במכירה -
"לדבר לכל לקוח בשפה שלו... ולמכור!"
לכל אחד מאיתנו סגנון תקשורת שונה ומיוחד. הבנת סגנונות התקשורת של הלקוחות מהווה תנאי הכרחי להצלחת מכירה, היות והוא מאפשר פנייה מקצועית ומהירה לליבו של הלקוח הפוטנציאלי. סגנונות תקשורת מהווה תחום ידע וכלי יעיל, מהיר ובר יישום כבר מהשעה הראשונה!

מעוניין להדריך סדנת סגנונות תקשורת בעצמך? לחץ כאן! והורד ערכת הדרכה לסגנונות תקשורת.


 נושאי הסדנא " סגנונות תקשורת במכירה ":
·         זיהוי סגנון התקשורת האישי של איש המכירות ושיטת הפנייה המומלצת לכל לקוח.
·         כלים לאבחון סגנון התקשורת של הלקוח ומתן הכלים לפנייה לכל סגנון.
·         סגנונות תקשורת ככלי לתקשורת אפקטיבית במכירה ומתן כלים למשא ומתן והגדלת מכירה עם כל טיפוס תקשורת.
·         איך למכור נכון את המוצר שלך לפי סגנונות התקשורת.
 
סגנונות תקשורת במכירה - קהל יעד לסדנא:
אנשי מכירות, מנהלי מכירות, צוות מכירות, צוותי מכירה, נציגי שימור לקוחות, אנשי שירות לקוחות, נציגי טלמרקטינג, נציגי טלמיטינג, נציגי קשרי לקוחות.

                                                    סגנונות תקשורת

     סגנונות תקשורת במכירה – צור קשר עכשיו!
 

סרטונים בנושא סגנונות תקשורת :







מאמרים בתחום סגנונות תקשורת :


קראת מספיק ובא לך לראות שפע הרצאות בוידאו? לחץ כאן
 
 


  לשירות והזמנות צלצלו
  072-2500344


צור קשר
 

לייבסיטי - בניית אתרים