אנשי מכירות ו קורס מכירות – מה הקשר בין השניים?


אנשי מכירות ו קורס מכירות – מה הקשר בין השניים?

אנשי מכירות מעלים תהיות רבות.

כשדנים ב אנשי מכירות , נשאלת השאלה האם אנשי מכירות נולדו אנשי מכירות או שמא מדובר על למידה אינטנסיבית במהלך השנים בתחום המכירות והלקוחות? שאלה זו מעלה עוד שאלות;

שאלה על סוציולוגיה וביולוגיה, האם אדם ברובו הינו תוצר גנטי או שמא לסביבה ולהתפתחות, יש השפעה מכרעת על תכונותייו ויכולותייו? כמו כן עולה השאלה האם הדרכת מכירות הופכת אנשי מכירות ל – אנשי מכירות טובים, מקצועיים, שאכן מבינים את הלקוח, מצוינים בתחום השירות ומוכיחים את עצמם במכירות?


אנשי מכירות  צריכים להיות בעלי תכונות רבות ומגוונות. אנשי מכירות טובים הינם בעלי רגישות לאחר, אנשי מכירות הינם בעלי ראייה מערכתית, אנשי מכירות הינם בעלי יכולת הקשבה מעולה, אנשי מכירות הינם בעלי יכולת ליצירתיות וחוש אילתוראנשי מכירות הינם בעלי יכולת ורבלית גבוהה, אנשי מכירות הינם אוהבי אדם.

ב הדרכת מכירות מתמקדים עם אנשי מכירות  באופי האנושי, מורכבויות המכירה ועל השילוב העדין והלא פשוט בין לשאוף למכור כמה שיותר, ועם זאת להיות קשוב וכן כלפי האחר.  בקורס מכירות מתייחסים לתהליך המכירה ולאדם הקונה באופן הוליסטי הכולל פנים רבים ושונים. בקורס הדרכת מכירות מתאימים את האלמנטים הנלמדים לסוג אנשי מכירות , שהרי אנשי מכירות נדל"ן שונים מאנשי מכירות רכב ואנשי מכירות מוצרים למספרות שונים מ אנשי מכירות שטחי פרסום.



לעיתים ב קורס ניהול נלמד הנושא של אנשי מכירות ו הדרכת לקוחות אך עדיין רוב קורס ניהול הקיימים בשוק אינם מציגים התעמקות גדולה בנושא, אלא אם כן מדובר על קורס ניהול ספציפי המיועד למנהלי אנשי מכירות או למנהלי הדרכת מכירות .

קורס ניהול בסיסי הינו קורס שיש בו לימוד של נושאים רבים הרלוונטיים לתחומי השירות, הניהול ויחסי האנוש, כלומר, ב קורס ניהול שכזה הלימוד יהיה מערכתי ויכלול טעימות לא עמוקות מכל נושא. לעומתו, קורס ניהול שהינו המשך ל קורס ניהול בסיסי, יהיה כזה בו תהיה התעמקות בנושא מסוים, למשלקורס ניהול אנשי מכירות או קורס ניהול אחר לפי דרישת המשתתפים בו או לפי דרישת אנשי מכירות  מקצועיים.


השלם את הרישום לקורס מכירות באימון אישי עם מאמן מכירות 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה! הירשם לקורס מכירות באימון אישי באתר ובמחיר מוזל, לחץ כאן!

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344

קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: